Aktualności

26.05.2009

K2 wraz z Nokia przekonuje jak łatwe jest korzystanie z poczty e-mail przez telefon.

Agencja K2 przygotowała mikrowitrynę www.nokia.pl/email dedykowaną wprowadzeniu na rynek nowego telefonu z serii E – Nokia E75, oraz usłudze Nokia Messaging. Kampania oparta o koncepcję oraz kreacje K2 została wdrożona także w Czechach i na Słowacji.

Prace nad projektem trwały niecały miesiąc. Mikrowitryna dedykowana dla kampanii oparta jest o technologię flash, a także materiały wideo. Całość koncepcji opiera się na pomyśle jak przekonać użytkowników do korzystania z emaila za pomocą telefonu i pokazania wygody i prostoty korzystania z usługi.

Podstawowym zadaniem witryny oraz kampanii jest pokazanie łatwości aktywowania, konfiguracji oraz korzystania z poczty email w telefonie komórkowym.

Wykorzystanie elementów wideo w jednej z ważniejszych sekcji witryny „Pokonaj mity” realizuje zadania wymienione powyżej, pokazuje zalety usługi w niekonwencjonalny sposób. Odwiedzający witrynę mogą wziąć udział w quizie i odpowiedzieć na pytania np.: ile samolotów z papieru uda się zrobić w czasie konfigurowania poczty na Nokia E75? lub czy więcej jest dźwięków w gamie czy kont pocztowych w Nokia E75? Po wyborze odpowiedzi na stronie odtwarzają się równolegle dwie sekwencje wideo ilustrujące zdarzenia zasygnalizowane w pytaniu.

Kampania w Internecie kieruje na stronę www.nokia.pl/email i jest oparta o niestandardowe kreacje umożliwiające interakcję z użytkownikiem. Celem kampanii jest przede wszystkim zaznajomienie użytkowników obecnych i potencjalnych Klientów z usługą Nokia Messaging oraz zachęcenie ich do aktywacji poczty email w telefonie.

Firma Nokia zdecydowała się wdrożyć kampanię Nokia E75 oraz Nokia Messaging w Internecie w oparciu o koncepcję oraz kreacje K2, również na rynkach czeskim i słowackim.

Nokia to nie tylko telefony komórkowe i akcesoria. To również coraz większy wachlarz usług, między innymi prosta i wygodna usługa Nokia Messaging. Bardzo nam zależy na edukowaniu Klientów w zakresie  korzystania z naszych usług mobilnych. Stąd w kampanii główny nacisk kładziemy na komunikowanie usługi Nokia Messaging. Nokia E75 jest z kolei telefonem, który ma w pakiecie darmową usługę Nokia Messaging – mówi Piotr Bubak, Dyrektor Marketingu Nokia Poland.

Nokia Poland jest Klientem K2 od 2001 roku. W tym czasie K2 zrealizowało dla Nokia wiele projektów internetowych i nie tylko, m.in. wielokrotnie nagradzane projekty z serii Modna Nokia, pierwszy mobilny serwis społecznościowy moblog.pl czy też 3 edycje popularnego konkursu realizowanego w ramach witryny studiogaraz.pl.