Aktualności

20.09.2011

Orzeźwiająca kampania K2 dla Sprite z wykorzystaniem rich media.

Agencja K2 przygotowała dla marki Sprite kampanię rich media z video. Video nagrano używając kamery Phantom i techniki slow motion. Kampania podkreślająca orzeźwiający smak napoju ruszyła 23 sierpnia i potrwa do końca września 2011 roku. Efekt można obejrzeć pod likiem: http://www.k2.pl/kampaniaSprite/.

Użytkownik wchodzący w interakcję z reklamą uruchamia film slow motion, którego tempo może być regulowane suwakiem. Wciśnięcie przycisku „ORZEŹWIJ” oblewa parę bohaterów strumieniami Sprite i powoduje ich wyraźne „ożywienie” i „orzeźwienie”.  Zwolnione tempo (1000 klatek na sekundę) pozwala użytkownikowi podziwiać detale każdej kropli płynu uderzającego w aktorów. Kreacja wyróżnia się z clutteru reklamowego stylem, wyglądem i jakością wykonania. Materiał można obejrzeć w tym miejscu: http://youtu.be/lX2n13Cmmfc oraz http://youtu.be/cstWEtNP87Y.


Kampania rich mediowa jest częścią większej aktywacji w Internecie, której osią jest konkurs organizowany w kanale Facebook na profilu marki: „Musi być głośno, kiedy jest impreza”.
W trakcie jego trwania Sprite co tydzień rozdaje wartościowe nagrody. A na zakończenie konkursu wszyscy biorący w nim udział będą mieli szansę wygrać iPDA 3G.

K2 pracuje dla marek z portfolio Coca-Cola Poland Services od 2003 roku.