Aktualności

26.06.2009

Trafiła w nas Złota Strzała! - Kolejny raz Golden Arrow dla K2!

19 czerwca 2009 r. podczas uroczystej gali rozdania nagród Golden Arrow przedstawiciele K2 po raz kolejny odebrali statuetkę. Tym razem zwycięskim projektem w kategorii marketing internetowy – serwis internetowy okazała się realizacja dla marki Volvo: www.projektxc60.k2.pl.

Serwis został przemyślany tak, aby zaskoczyć odbiorcę i wciągnąć go w fikcyjną historię, z przymrużeniem oka ukazującą kulisy powstania autorskich systemów bezpieczeństwa, wykorzystanych w modelu Volvo XC60. Aby zwrócić uwagę konsumentów na to, co zdecydowanie wyróżnia najnowszy model – autorskie systemy bezpieczeństwa, każdy z systemów ukazano poprzez fikcyjne historie, jakie mogły towarzyszyć ich powstawaniu. W ten sposób w serwisie role gospodarzy pełni 6 postaci – fikcyjnych inżynierów Volvo, z których każda otrzymała ambitne zadanie – zbudowanie systemów bezpieczeństwa. Przy użyciu różnorodnych środków wyrazu – video, animacji poklatkowej, animacji rysunkowej, 3D - przedstawiono pasje i barwną osobowość każdego z bohaterów oraz ich indywidualne i nietuzinkowe historie, które stały się inspiracją dla powstania innowacyjnych technologii. Ponadto każda z postaci zyskała swój profil na portalach społecznościowych min. goldenline.pl. Działania wsparto kreacjami video w najpopularniejszych serwisach biznesowych. W sposób istotny i czytelny fikcyjne, zabawne historie bohaterów zrównoważono z merytoryczną zawartością serwisu – informacjami technicznymi, foto i video galerią, cennymi informacjami o produkcie, kontakcie do przedstawicieli dealerów i  infolinii.
Prowadzone przez K2 działania wokół premiery Volvo XC60 na rynku polskim przełożyły się na sukces sprzedażowy nowego modelu. W ciągu 5 tygodni trwania kampanii zrealizowano 40% zaplanowanej rocznej sprzedaży modelu XC60.

„Nagroda Golden Arrow jest dla prowadzonych przez nas działań ogromnym wyróżnieniem. Cieszymy się, że została w ten sposób doceniona zarówno kreacja serwisu, jego funkcjonalność, jak i realne wyniki sprzedażowe, uzyskane dzięki prowadzonym w tak nietypowy sposób działaniom.” - komentuje Mariusz Nycz, Communication Manager, Volvo Auto Polska