Aktualności

24.09.2008

ACR gra z Hotel Club.

Interaktywny dom mediowy ACR S.A. prowadzi obecnie konkurs pod hasłem: „Biegnij i zdobądź kasę na noclegi”, którego celem jest powiększenie bazy klubowiczów firmy Hotel Club.

Gra ma na celu oderwać na parę minut zapracowanych managerów od swoich obowiązków i przenieść w świat wirtualnej rywalizacji. Na zwycięzców czekają vouchery o wartości 4 000, 2 000 i 1 000 dolarów do wykorzystania w ponad 40 000 hotelach na całym świecie. Każdy nowy klubowicz otrzymuje w prezencie 30 klubodolarów. Dzięki prostej flashowej grze dostępnej na stronie www.runhotel.pl, Hotel Club zamierza pozyskać minimum 25 000 nowych klubowiczów w grupie docelowej 25+.

Gra wystartowała pod koniec sierpnia i trwać będzie 3 miesiące. Już po paru dniach w konkursie wzięło udział ponad 3 000 graczy, a stronę odwiedziło ponad 50 000 użytkowników. Grafikę od strony kreatywnej oraz  mechanizmu przygotowała agencja Ad Action, natomiast pomysłodawcą oraz zleceniodawcą gry jest dom mediowy ACR.