Aktualności

15.10.2008

ACR szuka współpracowników dla CU.

Pod koniec września 2008 r. grupa Commercial Union Polska rozpoczęła ogólnopolską rekrutację współpracowników do swojej sieci dystrybucji, m.in. na stanowiska: Menedżer Zespołu Doradców oraz Doradca ds. Ubezpieczeń i Inwestycji. Za planowanie oraz zakup mediów w internecie odpowiedzialny jest dom mediowy nowej generacji ACR S.A.

 Działania rekrutacyjne wspomagane są kampanią reklamową w internecie, prasie ogólnopolskiej i lokalnej, a także w tygodnikach opiniotwórczych oraz w periodykach skierowanych do studentów. Celem kampanii jest zachęcenie wykształconych i przedsiębiorczych osób do podjęcia współpracy z Commercial Union. Bohaterami kampanii w internecie są: Menedżer i Doradca Commercial Union – Iwona oraz Krzysztof, którzy pokazują, że praca w tej firmie pozwala im na realizację swoich pasji.
 
W kampanii internetowej zostały wykorzystane standardowe formy odsłonowe: bannery, billboardy, double billboardy, ale też mailingi i linki tekstowe w wyszukiwarkach. Są one emitowane na portalach ogólnych, społecznościowych, witrynach rekrutacyjnych, studenckich oraz na stronach przeznaczonych dla osób pracujących i/lub studiujących za granicą. Dodatkowo kampanię wzbogacają ogłoszenia rekrutacyjne emitowane m.in. na Goldenline.pl, Hrk.pl oraz wortalach należących do Agory. W działania rekrutacyjne zostały także zaangażowane Biura Karier znajdujące się przy największych uczelniach Polski.
 
Każda z form reklamowych emitowanych w internecie, przekierowuje do strony docelowej, która została przygotowana specjalnie do celów rekrutacyjnych (www.cu.pl/kariera). Strona ta zawiera wiele cennych informacji na temat korzyści oraz wyzwań stojących przed reprezentantami działu sprzedaży Commercial Union.

Kampania rekrutacyjna jest kolejną - po funduszu emerytalnym, ubezpieczeniach inwestycyjnych i produktach gwarantowanych - komunikacją marketingową Commercial Union realizowaną w internecie.
 
Kampania w internecie potrwa do końca października 2008 r. Przekaz reklamowo-rekrutacyjny dotrze do 84% ogółu internautów w Polsce, z czego 88% będą stanowić internauci z grupy docelowej (osoby w wieku 20-30 lat).