Aktualności

29.09.2008

Agencja K2 Internet S.A. przygotowała relaunch portalu marki Play.

Agencja K2 Internet S.A. w ramach współpracy z marką Play przygotowała relauch portalu www.playmobile.pl , prezentującego zarówno ofertę dla klientów indywidualnych, jak i biznesową dla firm.

„Jesteśmy zadowoleni z powstałego projektu; wierzymy, że pozwoli on jeszcze lepiej spełniać oczekiwania naszych Klientów”. - powiedział Stefan Nowak, Portals Director Play.

Zmiany wprowadzono na podstawie wyników analizy użyteczności portalu, wykonanej przez firmę badawczo-konsultingową Komitywa.com. Mają one na celu wzmocnienie wizerunku sieci Play,
a także przedstawienie oferty w sposób jak najbardziej przejrzysty dla odbiorców.

Relaunch portalu dla oferty indywidualnej miał miejsce w kwietniu br. i całościowo zakończył się we wrześniu. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom jego użytkownicy w szybki i łatwy sposób odnajdą potrzebne informacje. Zmodyfikowany serwis playmobile.pl zajął drugie miejsce w rankingu stron internetowych operatorów komórkowych, przygotowanym na zlecenie „Gazety Prawnej”.
Nowa odsłona portalu Play dla Firm związana jest z odświeżeniem i uatrakcyjnieniem obecności marki Play dla Firm w internecie oraz ze zmianami w ofercie wprowadzonymi przez operatora.

„Podczas realizowania projektu szczególną uwagę zwróciliśmy na odpowiedni dobór narzędzi, które służą wykorzystaniu portalu w procesie sprzedaży oraz budowaniu wizerunku marki w internecie”. -  powiedziała Magdalena Zawada, Account Director K2 Internet S.A.

Oferty dla klientów indywidualnych i biznesowych w portalu zróżnicowano kolorystycznie.
Ponadto stronę wzbogacono dodatkowymi aplikacjami ułatwiającymi zorientowanie się w najnowszych promocjach, a także narzędziami prezentującymi ofertę w łatwo przyswajalny dla użytkowników sposób. Aby ułatwić dokonanie wyboru, rozbudowano i udoskonalono również prezentację modeli telefonów dostępnych w ofercie operatora oraz wprowadzono dużą ilość wizardów ofertowych w całym portalu.

Współpraca K2 Internet z Play trwa już ponad 2 lata. Od momentu oficjalnego launchu operatora na polskim rynku K2 przygotowała dla Play dwie odsłony portalu konsumenckiego, część korporacyjną, portal biznesowy - Play dla Firm, kilka mini serwisów, tutoriale do telefonów, szatę graficzną sklepu internetowego i platformy do sprzedaży kontentu multimedialnego – Playnet, filmy wiralowe, a kilka dni temu także stronę promocyjną i kampanię internetową imieninyplay.pl.

K2 Internet prowadzi też stałą obsługę portalu marki Play.