Aktualności

12.02.2009

Awanse w dziale obsługi klienta K2.

Dział obsługi klienta K2 Internet S.A. obejmuje obecnie 35 pracowników, w tym 4 Account Directorów.
Każda z awansowanych osób posiada bardzo duże doświadczenie w prowadzeniu skomplikowanych projektów dla wymagających Klientów. K2 kładzie bardzo duży nacisk na rozwój swoich pracowników. Wszystkie awanse były naturalną konsekwencją rozbudowy zespołów obsługowych - komentuje Tomasz Tomczyk, dyrektor współzarządzający agencji oraz wiceprezes zarządu Grupy K2 Internet.

Stanowisko Client Service Directora obejmuje Paweł Murak, od 8 lat związany z K2. Obecnie odpowiedzialny za rozwój i wsparcie dla zespołów obsługowych a także sprawowanie bieżącej opieki nad współpracą z klientami i poziomem ich satysfakcji.
Natomiast Tomasz Tomczyk, pełni funkcję Dyrektora Współzarządzającego Agencji. Odpowiada za rozwój organizacji i współtworzenie strategii grupy K2 oraz kształtowanie oferty biznesowej i realizację planu biznesowego agencji.
 
Jacek Ryniecki awansował na stanowisko Account Directora. Ostatnio zajmował stanowisko Senior Account Managera. Z K2 związany od 4 lat. Pracował dla marek min.: Peugeot, Tele2, Hochland, TVP, Commercial Union, Sanitec Koło, Raiffeisen Bank i Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Jakub Krawczyk, również pełnił funkcję Senior Account Mannagera, a aktualnie objął stanowisko Account Directora, po wcześniejszej 3-letniej pracy przy projektach realizowanych dla jednego z czołowych klientów agencji – Coca Cola Poland Services. Obecnie odpowiedzialny za całokształt współpracy agencji z brandami z portfolio tego klienta (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta, Sprite, Burn, Powerade, Cappy, Kropla Beskidu).
Obaj odpowiedzialni są za utrzymywanie relacji z kluczowymi dla firmy klientami, obsługę budżetów, prowadzenie zespołów składającego się z 7-9 osób, oraz doradztwo strategiczne.