Aktualności

12.02.2014

CHI Polska dołącza do grona klientów K2 Media

Do grona klientów K2 Media dołącza spółka CHI Polska posiadająca w swoim portfolio marki: COSTA by coffeeheaven, coffeeheaven i coffeeheaven express.

Komunikację poprowadzi zespół K2 Social. Zostanie ona oparta o kilka platform społecznościowych. Planowane jest prowadzenie aktywności na Facebooku, w tym promocja oparta o FacebookAds, przygotowywanie materiałów dedykowanych dla kanału YouTube, oraz stały monitoring w obrębie social media.

Współpraca pomiędzy zespołem K2 Social i CHI Polska będzie miała charakter długofalowy. W przyszłości planowane są również działania oparte o Instagram. Decyzję o wyborze agencji K2 do obsługi social media podjęliśmy jednogłośnie. Przekonała nas kompleksowość podejścia do projektu, profesjonalizm i błysk w oku ludzi, którzy dobrze zrozumieli wyzwania jakie nas czekają w najbliższym czasie. K2 Social to zespół ludzi, którzy dają nam pewność, że jesteśmy w dobrych rękach. – komentuje Emilia Kargol, social media specialist CHI Polska S.A.

Zespół K2 Media odpowiada za projekty mediowe w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 40 specjalistów. Firma realizuje projekty mediowe, marketingowe oraz performancowe. Do grona stałych klientów firmy należą: Nutricia, Orlen, Play, Storck, Amway, Meritum Bank, Leroy Merlin, Provident, PZU, Sanofi-Aventis, Nepentes Pharma, Telepizza, BZ WBK, Grupa Medicover, Getin Bank, Carrefour, LG.