Aktualności

16.06.2008

Dom Mediowy ACR dołączył do grona członków nadzwyczajnych IAB.

10 czerwca 2008 Rada Nadzorcza Związku Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska (IAB) zdecydowała o przyjęciu domu mediowego ACR w swoje szeregi jako członka nadzwyczajnego.

IAB działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. IAB ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi.

„Cieszymy się że możemy aktywnie i twórczo włączyć się do prac nad rozwojem i przyszłością polskiego rynku interaktywnego. Wierzymy ze niezależne interaktywne domy mediowe mogą mieć znaczny udział w tworzeniu rynku, ze względu na to, ze często szybciej niż  sieciowe struktury reagują na zmiany i nowości na błyskawicznie zmieniającym się rynku mediów interaktywnych.” – mówi Jolanta Zaczek-Sahouhi, prezes zarządu ACR SA.

Prestiżowe grono IAB Polska zrzesza obecnie 60 firm z branży internetowej, technologicznej i reklamowej. Mimo, że IAB Polska jest samodzielną, niezależną organizacją utrzymuje bliskie kontakty z członkami IAB w USA, w Europie i w innych częściach świata.