Aktualności

16.07.2008

Dom Mediowy ACR wśród Google Qualified Companies.

Dom mediowy ACR dołączył do grupy firm posiadających certyfikat Google Qualified Company.

Wymogiem formalnym do osiągnięcia statusu Qualified Company jest posiadanie w szeregach co najmniej dwóch certyfikowanych konsultantów Google AdWords oraz zarządzanie budżetami co najmniej na poziomie 100.000 USD w okresie 90 dni.  ACR spełniło te wymagania.

Wymagania odnośnie zarządzanych budżetów stają się z dnia na dzień łatwiejsze – ze względu na rosnące znaczenie marketingu w wyszukiwarkach w reklamie online – budżety związane z Paid Search stają się coraz wyższe. W 2007 roku, według badania AdEx, wydatki na reklamę w wyszukiwarkach w Polsce wyniosły 124,7 mln zł. Zarządzanie tak wysokimi budżetami wymaga specjalistycznej wiedzy, której formalnym potwierdzeniem jest egzamin Google.
ACR zatrudnia trzech specjalistów posiadających certyfikat Qualified Individual.

Certyfikat Qualified potwierdził kompetencje ACR w optymalizacji kampanii Pay-Per-Click, lecz jest to tylko jedna strona medalu. Samo sprowadzenie ruchu na serwis przestaje być najważniejszym problemem. Obecnie, przy dynamicznie rosnącej konkurencji i zjawiska inflacji CPC kluczowym tematem staje się zarządzanie konwersją. Są to wszystkie działania polegające na maksymalizacji efektywności strony docelowej kampanii, równoległe do walki o jak najniższy koszt za kliknięcie – mówi Marcin Siekierski, SEM Manager ACR.

ACR poza prowadzeniem kampanii PPC rozwija dział optymalizacji stron docelowych, oferując klientom usługi z zakresu Conversion Managment.

Potwierdzenie statusu ACR