Aktualności

24.03.2014

Getin rusza z nową kampanią kont Getin Up

Bank pokazuje udogodnienia takie jak sprawdzanie stanu konta bezpośrednio na karcie i szybkiego logowanie symbolem graficznym do bankowości mobilnej. Getin Bank (Getin Noble Bank) rozpoczyna nową kampanię reklamową w telewizji, kinie, internecie i na outdoorze (na nośnikach citylight). Promuje w niej konta osobiste Getin Up, pokazując udogodnienia takie jak możliwość sprawdzenia stanu konta bezpośrednio na karcie bankomatowej i funkcja szybkiego logowania symbolem graficznym do bankowości mobilnej.

Kampania potrwa miesiąc. - Chcemy pokazać, że interakcja z instytucją finansową może być prosta i wygodna. Dlatego właśnie stale rozwijamy takie funkcjonalności konta, które ją usprawniają i czynią bardziej przyjazną. Tu z pomocą przychodzą nam nowe technologie, które dają wyjątkowe możliwości w upraszczaniu usług bankowych - mówi Natalia Załęcka, dyrektor marketingu Getin Noble Banku. Kampania w mediach obejmie spoty reklamowe, które będą wyświetlane w telewizji, kinie oraz w kanałach VoD i w YouTube. Promocję w internecie uzupełni reklama display. Część komunikacji będzie ponadto realizowana z wykorzystaniem citylightów, w tym pierwszego takiego interaktywnego nośnika w Polsce oraz citylightów elektroluminescencyjnych (animujących się). Kampania potrwa od 21 marca do 24 kwietnia. Za zakup mediów odpowiada MediaVest. Spoty TV oraz kampanię internetową przygotowała agencja Good. Koncepcję interaktywnego citylightu agencja 180heartbeats + Jung v. Matt. Materiały graficzne są dziełem wewnętrznego studia graficznego Getin Banku.