Aktualności

23.08.2013

Grupa K2 prowadzi działania promocyjne dla marki Metafen.

Grupa K2, w ramach współpracy z firmą Polpharma, przygotowała platformę komunikacji kreatywnej dla marki Metafen. Kampania celowo przełamuje trend dotyczący komunikacji tej kategorii produktów. Za pomysł strategiczno-kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja K2, natomiast strategią, planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa K2 Media.

Działania, prowadzone są wokół hasła „Można inaczej”, skupione będą na platformie Tumblr: http://metafen.tumblr.com/ Można inaczej walczyć z bólem – Metafen, jako pierwszy lek przeciwbólowy na polskim rynku, łączy w swoim składzie dwie wiodące substancje przeciwbólowe: ibuprofen i paracetamol. Można też inaczej reklamować się w tej kategorii produktów – pomysł K2, skierowany do młodej grupy docelowej, przełamuje dotychczasowy sposób komunikacji reklamowej farmaceutyków Zrezygnowano z odgrywania udawanego bólu w reklamie. Kampania Metafenu mówi wprost, że po lek sięga się tylko wtedy, gdy czuje się rzeczywisty ból i nie oszukuje, że tabletki odmieniają życie, tak jak to się dzieje w popularnych reklamach konkurencji.

Ogólnokrajowa kampania video, zaplanowana przez zespół K2 Media, będzie realizowana z wykorzystaniem m.in. kreacji rich mediowych na portalach horyzontalnych, angażujących rozwiązań video na YouTube. Reklamy typu pre-roll będą emitowane m.in. na internetowych stronach rozgłośni radiowych i telewizyjnych oraz w wybranych serwisach lifestylowych w postaci innowacyjnych rozwiązań z pogranicza rich media oraz digital TV. Jest to jedna z największych kampanii video realizowanych w branży farmaceutycznej w Polsce.

Grupa K2 i marka Polpharma współpracują ze sobą od trzech lat.
Pomysł na kampanię „Można inaczej walczyć z bólem” jest wynikiem przetargu wygranego przez K2 w czerwcu 2013 roku. Za launch Metafenu w mediach odpowiada K2 Media.