Aktualności

09.12.2013

Jacek Karolak nowym dyrektorem strategii K2

Zatrudnienie Jacka Karolaka to kolejny etap integrowania usług kreatywnych i mediowych pod jednym dachem, które Grupa K2 wdraża konsekwentnie od początku 2013 roku.

Jacek Karolak od 2002 roku był związany ze Starcom MediaVest Group, gdzie stworzył dział interaktywny, przekształcony następnie w agencję NEXT. Od 2006 roku pełnił funkcję Menedżera, a potem Dyrektora ds. Innowacji. Odpowiadał za tworzenie i wdrażanie nowoczesnych, zintegrowanych strategii komunikacji dla kluczowych klientów Grupy (m.in. Milka Razem dla Tatr, Miłosne Graffiti, Mapa Dobrych Emocji Prince Polo czy ostatnio T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami). Jest autorem i współautorem ponad 30 kampanii nagrodzonych i wyróżnionych na konkursach Media Trendy i EFFIE. Jest absolwentem SGH, po studiach pracował m.in. w dziale marketingu Mars Polska i doradztwie marketingowym w Ernst&Young. Prywatnie szczęśliwy mąż i dumny ojciec dwóch synów i córki.