Aktualności

12.05.2014

Jakub Polakowski wzmacnia dział strategii K2 Media

Dział strategii K2 Media wzmacnia Jakub Polakowski - manager z dziewięcioletnim doświadczeniem w branży digital media.

 Jakub Polakowski z początkiem maja dołączył do czteroosobowego działu strategii K2 Media, obejmując stanowisko strategy managera. Do jego obowiązków będzie należało tworzenie rekomendacji obecności we wszystkich kanałach digital media: display, SEM/SEO, social, video, mobile, performance oraz digital out of home. Związany był ostatnio z grupą Starcom MediaVest. Opracowywał strategie obecności online i obsługiwał klientów Grupy w tym zakresie. Ma również doświadczenie w zakresie planowania kampanii w mediach tradycyjnych (telewizja, radio, outdoor, kino). Pracował m.in. dla Grupy Allegro, Raiffeisen/Polbank, Mondelez, Coca Cola, TUI i USP Zdrowie.

Zespół K2 Media odpowiada za projekty mediowe w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 40 specjalistów. Firma realizuje projekty mediowe, marketingowe oraz performancowe. Do grona stałych klientów firmy należą: Nutricia, Orlen, Play, Storck, Amway, Leroy Merlin, Provident, PZU, Sanofi-Aventis, Nepentes Pharma, Telepizza, BZ WBK, Grupa Medicover, Carrefour, LG.