Aktualności

02.07.2012

K2 nawiązała współpracę z francuską agencją Buzzman.

Agencja K2 nawiązała współpracę z francuską agencją Buzzman. Współpraca firm zaowocowała realizacją dwóch projektów dla klientów paryskiej firmy.

Buzzman (http://www.buzzman.fr/?lang=en) należy do czołowych francuskich agencji skupionych na działaniach w social media. W 2011 roku została wyróżniona prestiżowym tytułem „Best Small Agency of the Year“ nadawanym przez Advertising Age. Zespół agencji zdobył wiele międzynarodowych nagród, w tym trzykrotnie brązową statuetkę Canne Liones (w kategorii Cyber oraz Media). Firma ma w swoim portfolio realizacje dla takich klientów, jak: Durex, BIC, Tipp-ex, wyszukiwarkę bing, Radio Virgin czy Microsoft.

Polsko-francuska kooperacja zaowocowała przygotowaniem przez agencje projektów dla klientów paryskiej agencji - marek Tefal oraz brandu Le 16ème Ciel. Obie kreacje zostały oparte o mapping twarzy w 3D – technologię dzięki której użytkownik może do krótkiego spotu dodać własną podobiznę. Wykorzystanie Flash 11 pozwoliło na stworzenie skomplikowanych modeli twarzy oraz ich efektowniejszą animację. Najnowsze technologie zastosowane w realizacjach sprawiły, że projekty są bardzo realistyczne, a same filmy - dynamiczne.

Przygotowana dla marki Tefal realizacja „FreemoveExperience” pozwala na osadzenie twarzy użytkownika w ciele skaczącej na bungie osoby. Nie ruszając się sprzed komputera, internauta może przekonać się, czy chciałby przeżyć ekstremalne emocje związane ze skokiem z dużej wysokości. Projekt oparty o custom tab, jeden z najnowszych formatów reklamowych oferowanych przez YouTube. Dostępny jest pod adresem: http://www.youtube.com/user/FreemoveExperience, w dwóch wersjach językowych - angielskiej i francuskiej.

Francusko-polska współpraca zaowocowała również przygotowaniem aplikacji Facebook. Dla brandu Le 16ème Ciel agencje zrealizowały „Generator wymówek”. Użytkownik aplikacji ma możliwość stworzenia krótkiego filmu w którym przeprasza za niedotrzymanie obietnicy. Tłumacząc szefowi dlaczego po raz kolej spóźniamy się do pracy możemy wybierać z pomiędzy 3 opcji:  porwania przez kosmitów, odbierania porodu nieznajomej kobiety oraz ratowania staruszki z płonącego budynku.  Dzięki wykorzystaniu mechanizmu 3D mappingu bohater filmu zyskuje twarz użytkownika. Aplikacja przeznaczona jest dla francuskojęzycznych odbiorców. Realizacja dostępna jest pod adresem: https://apps.facebook.com/excuse-generator/.

Współpraca pomiędzy K2 i agencją Buzzman trwa od 2011 roku i jest bezpośrednim wynikiem międzynarodowego sukcesu projektu MTVNHD „Experience the Music”, zrealizowanego przez K2 w 2011 roku dla kanału MTVnHD (obecnie MTV Live HD).