Aktualności

16.02.2009

K2 autorem kobiecego portalu Repka.pl.

Dieta, moda, przepisy kulinarne, kosmetyki … niby nic oryginalnego, a jednak nowy portal kobiecy www.repka.pl, będący odpowiednikiem „wysokiego” pisma kobiecego, jest przełomem na rynku mediów on-line. Kobiety w Republice Kobiet piszą, radzą, komentują, wspierają, opiniują i polecają tworząc oraz współredagując treści portalu. Niezależnie od tego kim są i czym się zajmują, są traktowane są na równi. To portal, w którym użytkowniczki czują się jak w domu.

innowacja funkcjonalna

Portal Repka.pl został zaprojektowany przez konsultantów K2 Internet SA i zespół Republiki Kobiet. Praca nad portalem trwała wiele miesięcy i uwzględniała wieloetapowe badania kobiet. Posiada on szereg innowacyjnych i unikalnych rozwiązań, tj. np.: product recomending, 5- typów forów umożliwiających innowacyjne sposoby prowadzenia dyskusji, architektura serwisu zbudowana wokół kilkuset zagadnień - tzw. centrów tematycznych, dynamiczne nawigacje, rankingi, interaktywne artykuły i inne. Portal wyróżnia design, fotoedycja i wideo kobiece – w chwili obecnej dostępnych jest około 700 plików wideo
z wywiadami i instruktarzami.

Odbiorcą portalu są kobiety szukające praktycznych informacji w sieci na damskie tematy – osoby nowoczesne, wyzwolone, trochę egoistyczne, dbające o siebie. Kolejną grupa użytkowników są widzowie kobiecego programu telewizyjnego MAŁA CZARNA, którego wszystkie odcinki przerobione na krótsze formy internetowe stanowią zawartość repka.pl.

silne zaplecze

W projekt Repka.pl zainwestował fundusz venture capital z grupy bmp znany w Europie z internetowych inwestycji m.in. Bankier.pl i K2 Internet – bmp Media Investors. Republika Kobiet jest jedynym projektem  w Polsce o takim rozmachu, gdzie skoncentrowano się na budowie profesjonalnego portalu kobiecego - odpowiednika europejskich i światowych liderów aufeminin.com i ivillage.com.

Mówimy o sobie Pierwszy Portal Kobiecy, gdyż dotychczas nie powstał w Polsce, niezależny ogólno-tematyczny portal dla kobiet, taki jak amerykański ivillage.com czy francuski aufeminin.com. – dodaje Michał Lach, Prezes Republiki Kobiet.



Portal zbudowało i rozwija K2 Internet SA. Od strony redakcyjnej portal prowadzony jest przez Katarzynę Montgomery, wieloletnią redaktor naczelną magazynu VIVA i kilkunastoosobową redakcję, tworzącą treści specjalnie na potrzeby Portalu.

błyskawicznie rosnąca oglądalność

Repka.pl. ruszyła 15 grudnia 2008 i już do końca 2008 roku odwiedziło ją blisko 170 tys. użytkowników. W styczniu odnotowano 240 tys. użytkowników, a w lutym spodziewane jest blisko 500 tys.

innowacja reklamowa

Repka.pl nie sprzedaje żadnej "tradycyjnej" reklamy bannerowej. Serwis jest całkowicie czysty i wolny od reklamy i biorąc pod uwagę jego jakość jest doskonałym miejscem (kontekstem reklamowym) na branding marki skierowanej do kobiet.  Repka.pl oferuje cały serwis do wynajęcia na okres od 1 tygodnia do miesiąca dla jednej silnej marki w danym okresie celem zbudowania silnego, trwałego kontaktu z grupą docelową.



Dostępne formy są wówczas nieograniczone.  Wykonamy wszystko co nie jest intruzywne i nie zakłóca obiektywizmu treści redakcyjnych. Idealne jest połączenie reklamy, sponsoringu, product placement i PR. Stawiamy też mocno na samodzielny product placement, który umiejętnie stosowany, może pomagać naszym użytkownikom, a marketerom daje wyjątkowo silne oddziaływanie. Przykładowo w centrum tematycznym „Cera sucha” Vichy  może bardzo skutecznie pozycjonować swój preparat Inneov, a Cin&Cin mógłby zaistnieć w cieszących się dużą oglądalnością  animacjach prezentujących pozycje seksualne. Podsumowując gwarantujemy zróżnicowane, wyróżniające i wielokrotne  kontakty z marką w doskonałym kontekście reklamowym - mówi Michał Lach, Prezes Republiki Kobiet.