Aktualności

13.09.2013

K2 autorem nowego serwisu dla Carrefour Polska

K2, we współpracy z zespołem Carrefour Polska, przygotowała i zaprojektowała od podstaw serwis www.carrefour.pl, z myślą by był przyjazny dla Klientów, nowoczesny i zgodny z trendami online.Jest to pierwszy etap nowej strony. Pozostałe funkcjonalności będą dopracowywane i systematycznie wprowadzane jesienią tego roku.

W ramach tej realizacji agencja K2 opracowała architekturę informacji dla serwisu oraz badania prototypu. Powstał zupełnie nowy projekt graficzny. Kluczem nowego dizajnu jest jego przejrzystość, która pozwala na pierwszy plan wysunąć ofertę oraz ułatwiona nawigacja, dzięki której można szybko dotrzeć do wszelkich informacji. Tworząc nowy serwis oddzielono część konsumencką od  korporacyjnej. W części konsumenckiej postawiono na przejrzystość. Zdecydowano się na ograniczenie treści do minimum i czytelne wyróżnienie produktów z oferty Carrefour, przy zachowaniu prostego, nierozpraszającego uwagi designu. Główną funkcją strony konsumenckiej jest wyszukiwarka sklepów oraz gazetka promocyjna, eksponująca aktualne oferty w wybranym sklepie marki. Wdrożono także nową wersję mobilną strony.

Całość bazuje na platformie Sitecore Digital Marketing System wykorzytując jej możliwości w zakresie zarządzania treściami i optymalizacji działań marketingowych on-line. To pierwsze tak zaawansowane wdrożenie rozwiązania Sitecore w Polsce. W ramach wdrożenia połączono wszystkie wewnętrzne bazy i informacje produktowe w jednym miejscu, ułatwiając zarządzanie informacjami prezentowanymi klientom końcowym. Dzięki zastosowanej technologii istnieje możliwość analizy w czasie rzeczywistym potrzeb klientów i efektywne reagowanie na nie stosowną komunikacją, dopasowując ofertę do potrzeb, proponując konkretne produkty, odpowiadające na wcześniejsze zainteresowania zakupowe.

Nowy serwis opracowano zgodnie z ideą smartshopingu. Dla współczesnego klienta najważniejszy jest czas. Ważne jest by szybko mógł znaleźć dobry sklep w swojej okolicy, łatwo zweryfikować jego ofertę i wybrać z niej najlepsze produkty, tworząc przy tym własną elektroniczną listę zakupową. Wszystko to umożliwia nowa odsłona serwisu www.carrefour.pl.

Grupa K2 współpracuje z Carrefour Polska od grudnia 2012 roku.