Aktualności

27.03.2014

K2 dla oferty zdrowotnej PZU

Agencja K2 przygotowała dla PZU portal http://pzuzdrowie.pl/, który jest częścią kampanii dla nowej oferty Ubezpieczyciela – Programu Zdrowie.

Za pośrednictwem serwisu użytkownicy mogą dołączyć do Programu Zdrowie, w ramach którego otrzymają dostęp do lekarzy 16 specjalizacji w ponad 1 000 placówek w 360 miastach w Polsce z 50 procentową zniżką oraz specjalną ofertę badań dla biegaczy. PZU zapewnia również całodobową dedykowaną infolinię oraz możliwość umówienia się na wizytę przez Internet.

skupia się także na promowaniu zdrowego stylu życia i edukowaniu w kwestii odpowiedzialnego biegania, czemu służy „strefa biegacza”. Znajdą się tu informacje dotyczące indywidualnych planów treningowych, wideoczaty ze specjalistami, wykłady lekarzy na temat zaleceń zdrowotnych dla biegaczy, treści blogowe o diecie, technikach motywacyjnych oraz sprzęcie. Dodatkową atrakcją będzie personalny trening video z Yaredem Shegumo – zwycięzcą ubiegłorocznego Maratonu Warszawskiego.

Zebrany na stronie materiał służy profesjonalnemu przygotowaniu do startu w imprezach biegowych, tak ostatnio popularnych w naszym kraju. Promuje także wydarzenia sponsorowane przez PZU: 9. PZU Półmaraton Warszawskim, 36. PZU Maraton Warszawski oraz inne imprezy biegowe w całym kraju – Lublinie, Łodzi Katowicach, Krakowie i Zakopanem.
K2 pracuje dla PZU od 2009 roku. W tym czasie zrealizowano szereg kampanii produktowych. Grupa K2 wspierała również ubiegłoroczny proces komunikacji rebrandingu ubezpieczyciela, odpowiadając za działania prowadzone w internecie.