Aktualności

16.09.2009

K2 z PGE.

Agencja K2 wygrała przetarg na obsługę stałą marki PGE Polska Grupa Energetyczna w Internecie w roku 2009. Wygrana jest kontynuacją rozpoczętej w 2008 r. współpracy pomiędzy firmami.

W ramach współpracy K2 odpowiada za opracowanie i wdrażanie strategii marki PGE w Internecie, rozwój i obsługę stałą portalu korporacyjnego (opartego na platformie Microsoft Office SharePoint Server 2007), ze szczególnym uwzględnieniem procesu IPO. Ponadto K2 obsługiwać będzie kampanie reklamowe PGE w Internecie, w zakresie tworzenia koncepcji kreatywnych i produkcji formatów reklamowych.

Wybierając agencję interaktywną do obsługi PGE Polskiej Grupy Energetycznej sugerowaliśmy się wieloma kryteriami. Zależało nam przede wszystkim na niestandardowym myśleniu, wysokiej jakości usług, doświadczeniu, a także atrakcyjnej ofercie cenowej. Najwyżej oceniona została Agencja K2. Ponadto, mieliśmy już okazję pracować z K2 przy poprzednich projektach i mamy nadzieję, że obecna współpraca będzie równie udana - mówi Romuald Alek Zadrożny, Dyrektor Departamentu Marketingu PGE Polska Grupa Energetyczna SA

Pierwsza realizacja związana była z zaangażowaniem marki PGE we wsparcie jednego z najważniejszych wydarzeń kulturalnych tego lata -  Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi 2009. Specjalnie na tę okazję przygotowano serię spotów video zainspirowanych kultowymi bohaterami kina. Spoty wyświetlane były podczas festiwalu, pomiędzy pozycjami filmowymi. Zobaczyć je można również pod adresem: http://www.sztukawymagaenergii.pl/.

"Na etapie pracy koncepcyjnej staraliśmy się przede wszystkim uwzględnić specyfikę spotów sponsorskich puszczanych przed filmami na festiwalu oraz insighty konsumenckie. Wiedzieliśmy, że uczestnicy festiwalu, w jego trakcie, obejrzą bardzo dużą ilość bloków reklamowych, które po paru dniach stają często "niestrawne". Dlatego zdecydowaliśmy się przygotować 5 krótszych rotowanych form, które samą swoją konstrukcją i tematyką, nie znudziłyby się zbyt szybko, a równocześnie pod względem treści nawiązywałyby do tematyki wydarzenia – mówi Arkadiusz Szulczyński, Innovation Director K2. Pomysł bazował na wykorzystaniu znanych scen filmowych i rozpoznawalnych filmowych złoczyńców, którym w kluczowych momentach braknie prądu. Do współpracy zaprosiliśmy znanego grafika, który w charakterystycznym dla siebie, komiksowym stylu zaprojektował wszystkie postacie. Ponieważ ważną rolę odgrywał humor, wszyscy świetnie się bawiliśmy przy pracy nad tym projektem. – dodaje Szulczyński.