Aktualności

20.02.2009

K2 Internet nowym partnerem RAII.

Rzeszowska Akademia Innowacji Internetowych oraz Wyższa Szkoła Europejska im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie uruchamiają od marca studia podyplomowe. Wsparcie merytoryczne dla kierunku Marketing w sieci zapewni nowy partner firma K2 Internet. W gronie wykładowców znajdzie się account director agencji – Artur Piątek.

"Zwracaliśmy szczególną uwagę na dobór kadry prowadzącej zajęcia. Udało nam się pozyskać do współpracy wybitnych fachowców, związanych z branżą internetową." – tłumaczy Mateusz Tułecki, pomysłodawca i koordynator RAII.

Do grupy wykładowców dołączył Artur Piątek (account director, od 2001 roku związany z K2 Internet), który specjalizuje się w takich zagadnieniach jak: mobile marketing, e-mail marketing czy marketingowe strategie interaktywne.

Agencja interaktywna K2 Internet jako nowy partner RAII, zapewni tym samym merytoryczne wsparcie dla nowoutworzonego kierunku: Marketing w sieci. Firma działa na rynku od 11 lat oferując m.in. takie usługi jak: tworzenie strategii działań marketingowych w Internecie, planowanie mediów czy budowanie serwisów internetowych. Do najważniejszych klientów agencji należą: AGORA, Coca- Cola, Volvo, Nokia. 

"Bardzo cieszymy się z inicjatywy RAII. Ostatnie lata przyniosły niespotykany rozwój marketingu w sieci. Możliwość usystematyzowania i wzbogacenia wiedzy teoretycznej o doświadczenia wieloletnich praktyków stanowi unikalną propozycją edukacyjną zarówno dla osób z branży jak i dla tych, którzy dopiero myślą o związaniu przyszłości zawodowej z marketingiem internetowym. Pozwolę sobie postawić nieskromną tezę, że K2 było jedną z tych firm, które zawsze najaktywniej edukowały rynek, także udział w RAII traktujemy jako przyjemny obowiązek." – mówi Janusz Żebrowski, prezes zarządu K2 Internet S.A.

Partnerem merytorycznym przedsięwzięcia jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, który ufundował stypendium dla najlepszego absolwenta.

"To ważny krok w rozwoju branży internetowej. Tylko profesjonalna edukacja kadr pomoże sprawnie rozwijać się tej gałęzi gospodarki. Przyjmujemy tą inicjatywę z dużym uznaniem." – dodaje Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska.