Aktualności

15.07.2013

K2 Media dla Fundacji Rozwoju Wolontariatu

Fundacja Rozwoju Wolontariatu rozpoczyna współpracę z agencją mediową K2 Media. Agencja zajmie się kompleksowymi działaniami, obejmującymi opracowanie strategii rozwoju dla programu „PROJEKTOR – wolontariat studencki” oraz wesprze Fundację w obszarze marketingu i budowania wizerunku. Prezes Grupy K2, Janusz Żebrowski, dołączył także do Rady Programowej Fundacji.

K2 Media opracuje strategię rozwoju zarówno dla FRW jak również dla programu „PROJEKTOR – wolontariat studencki”. Strategia obejmie działania interaktywne, marketingowe i wizerunkowe. Planowana jest współpraca długoterminowa, zakładające późniejsze wdrażanie przez agencję i Fundację wypracowanych rozwiązań.

„PROJEKTOR – wolontariat studencki” to program opierający się na transferze wiedzy, którego celem jest wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w obszarze edukacji oraz promowanie idei wolontariatu. Program zrzesza 8 tysięcy studentów, którzy zrealizowali dotychczas 21 tysięcy projektów edukacyjnych, skierowanych do dzieci i młodzieży z terenów wiejskich i mniejszych miejscowości.

„Współpraca Fundacji Rozwoju Wolontariatu ze specjalistami z K2 Media to połączenie zaangażowania  i pasji wolontariuszy - popartego wieloletnim doświadczeniem Fundacji we wspieraniu innowacyjności i wyrównywaniu szans edukacyjnych - z kreatywnym, odważnym i świeżym spojrzeniem zespołu K2 Media.” mówi Zosia Wodnicka, Dyrektor Marketingu Fundacji Rozwoju Wolontariatu.