Aktualności

20.08.2009

K2 rozwija dział K2 User Experience.

Zespół K2 User Experience specjalizuje się w projektowaniu funkcjonalności i architektury informacji dla serwisów internetowych w metodyce projektowania zorientowanego na użytkownika (user-centered design). Świadczy także usługi badawcze, takie jak prowadzenie testów usability i eye-tracking.

W skład liczącego pięć osób zespołu K2 User Experience wchodzą architekci informacji, specjaliści usability i architekt systemów. Zespołem zarządza Maciej Lipiec, który zajmuje stanowisko Dyrektora Działu K2 User Experience.
K2 User Experience w unikalny sposób łączy kompetencje psychologiczne z wiedzą technologiczną i doświadczeniem marketingowym. Pracownicy działu posiadają wykształcenie psychologiczne lub socjologiczne i doświadczenie w prowadzeniu badań jakościowych. Podczas kilkuletniej pracy w ramach agencji K2 mieli okazję wykonywać projekty m.in. dla takich klientów jak: Nokia, Pekao SA, Play, Commercial Union/Aviva, Open Finance, Noble Bank, Telewizja Polska, Raiffeisen Bank, Sanitec Koło, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Rozwój działu User Experience jest konsekwencją rozwiązania spółki Komitywa.com i decyzji o kontynuowaniu i poszerzaniu kompetencji związanych z świadczeniem tego typu usług w ramach agencji. ze względu na ich nierozerwalny związek z budowaniem serwisów www. – mówi Tomasz Tomczyk, wice prezes zarządu K2 Internet SA. Rozszerzenie oferty agencji o przeprowadzanie badań tj. testy użyteczności (usability), indywidualne wywiady pogłębione (IDI) i śledzenie ruchów gałek ocznych odbiorców (eye-tracking) przy testowaniu serwisów oraz kreacji reklamowych, pozwoli na standardowe wykorzystywanie tych usług przy realizacji wszystkich projektów agencji. – dodaje Tomasz Tomczyk.

K2 posiada własny eye-tracker i oferuje badania eye-trackingowe serwisów WWW oraz materiałów reklamowych – nie tylko reklamy internetowej, ale także efektywności reklam prasowych i spotów wideo.

Więcej na ten temat na stronie: www.k2.pl/ux.