Aktualności

08.04.2009

K2 uruchomiła inkubator kreatywny - K2 Top of Mind.

Przedmiotem zainteresowania K2 Top of Mind jest rozwój nowych usług agencji i wsparcie najbardziej innowacyjnych projektów realizowanych przez K2.

Pierwszym inkubowanym przedsięwzięciem jest dział K2 Motion - rozwijany już od 1,5 roku zespół posiadający pełne kompetencje do zaplanowania, zorganizowania i poprowadzenia dowolnego przedsięwzięcia z obszaru Video - Motion (serwisy video, fabuła, dokument, animacja, efekty specjalne, 3d, postprodukcja) nie tylko na potrzeby Internetu.

Pierwszym projektem, który powstał przy wsparciu K2 Top of Mind było "Volvo XC60 - Piękno wymaga bezpieczeństwa" (www.projektxc60.k2.pl).  Uruchomiony w grudniu serwis został już nagrodzony Kreaturą. Kolejne projekty to serwisy wideo – www.mobilnybank.plwww.wszechburger.pl oraz najnowszy www.przejdzdoplay.pl.

K2 Top of Mind jest wewnętrzną strukturą w ramach agencji. Na jej czele stanął Arek Szulczyński, związany z K2 Internet od 2002 roku, w której dotychczas odpowiadał jako Account Director za całokształt współpracy agencji z grupą kluczowych Klientów, takich jak Coca-Cola Poland, Peugeot Polska czy Sanitec Koło. Pod koniec 2008 roku zajął on stanowisko Innovation Directora w K2 Internet S.A.

K2 Top of Mind to przede wszystkim specjalny proces wewnątrz agencji, nadzorowany przeze mnie, który wyłapuje najbardziej innowacyjne projekty w agencji i daje im dodatkowe wsparcie w postaci wiedzy, ludzi oraz czasu. Jest to inwestycja K2 w innowacje - mówi Arek Szulczyński, Innovation Director K2 Internet SA.
Cele są dwa. Po pierwsze chcemy, żeby K2 przyciągało najbardziej kreatywnych pracowników związanych z branża interaktywną, a po drugie chcemy żeby Ci zdolni ludzie mieli warunki odpowiednie do twórczej pracy. Aby tak się stało musimy otaczać innowacyjne projekty specjalną opieką. I o to właśnie ma zadbać inkubator kreatywny K2 Top of Mind – dodaje Łukasz Lewandowski, Co-managing Director K2 Internet S.A.