Aktualności

11.05.2009

K2 wraz z BURN walczy z symptomem NRUB.

W ramach obsługi Coca-Cola Poland Services, K2 przygotowała nową odsłonę witryny www.burn.pl. Całość oparta jest o zabawę skojarzeniem z tajemniczą przypadłością – NRUB - Nagłą Reakcją Uśpienia Bezwarunkowego, czerpiącą swoją nazwę z odwrócenia słowa BURN.

Akcja serwisu rozgrywa się wokół objawów NRUB. Scenki video zawarte w witrynie w przerysowany sposób wizualizują niektóre sytuacje, gdy dopada nas nagła reakcja zasypiania bezwarunkowego – gdy jesteśmy zmęczeni po ciężkim dniu w pracy, zawieszamy się w trakcie nauki, dopada nas apatia, czy też “zasypiamy” w najmniej odpowiednich momentach. Na stronie pokazanych jest tylko kilkanaście takich przypadków, jak wiadomo w życiu jest ich o wiele więcej… Istnieje tylko jedno antidotum na NRUB, aby je odkryć warto wykonać test dostępny na stronie.

Koncepcja przypadłości NRUB w pewien sposób z góry narzuciła nam operowanie wyłącznie symbolami. Cieszyliśmy się wręcz, że nie będziemy używać “gadających głów”. Ponieważ odbiorcami produktu są młodzi, dynamiczni ludzie, mogliśmy sobie pozwolić na dużą dawkę humoru i pokazywania abstrakcyjnych, nierealnych wręcz scen. W ciągu 4 dni zdjęciowych odwiedziliśmy różne lokalizacje: zajezdnię tramwajową, bibliotekę, sale laboratorium, biurowiec czy mieszkanie. Żeby uatrakcyjnić projekt, do zdjęć wykorzystaliśmy kamerę Red One umieszczoną na kranie filmowym. – wyjaśnia Arkadiusz Szulczyński, Innovation Director K2.

Współpraca pomiędzy K2 Internet S.A. a Coca-Cola Poland Services trwa od 2003 r. W tym czasie w ramach współpracy zrealizowano kilkanaście serwisów wizerunkowych (m.in. Alubutla, Magia Świąt, Coke Live Fresh Noise), wiele serwisów promocji konsumenckich (np. World Cup ‘06, CLMF ‘07, Złam Kod Zero ‘08) oraz platformę Coke.pl - wielopłaszczyznowy projekt skierowany do młodszych konsumentów. W styczniu 2009 r. Coca-Cola uruchomiła największy w Polsce program lojalnościowy sektora FMCG - Zapunktowani.pl, za którego realizację i rozwój odpowiada K2. Obecnie K2 Internet S.A. kompleksowo obsługuje prawie wszystkie marki, w tym m.in. Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Sprite, Fanta, Burn, Powerade, Kropla Beskidu.