Aktualności

02.02.2009

K2 wzmacnia struktury kreatywne.

Łukasz Lewandowski, były dyrektor kreatywny agencji K2 Internet został jej Dyrektorem Współzarządzającym. Monika Donner-Trelińska została nowym Dyrektorem Kreatywnym agencji.

Łukasz Lewandowski odpowiadać będzie za działy kreacji, strategii, architektury informacji i wideo. Razem z Tomaszem Tomczykiem - odpowiedzialnym za obsługę klienta - pokieruje agencją. Łukasz Lewandowski, który z K2 związany jest od 6 lat przeszedł przez wszystkie szczeble organizacji, pełnił funkcję account managera, dyrektora kreatywnego, następnie dyrektora ds. badań i rozwoju. Współtworzył najczęściej nagradzane projekty K2, m.in. Modna Nokia (6 nagród i wyróżnień w tym Kreatura, KTR, Złote Orły oraz finał Webby Awards i Cresta Awards), Druga Strona K2 (7 nagród i wyróżnień, w tym Kreatura, KTR i WebStar), ZloteCzasy.pl i moBlog.pl (główna nagroda Golden Arrow). Skończył zarządzanie i marketing na SGH. Jak nie pracuje to podróżuje. Z ostatnich 2 lat, 7 miesięcy spędził na podróżowaniu po świecie (m.in. przepłynął jachtem ocean atlantycki) i pływaniu na windsurfingu.

Monika Donner-Trelińska, dwukrotnie sprawowała funkcję dyrektora kreacji w agencjach Polymus BTL oraz Focus Media Group, w reklamie pracuje od 1996 roku. Doświadczenie zdobywała jako copywriter w Grey Worldwide oraz NOS BBDO, otrzymała nagrodę sieci Grey za reklamę prasową Hyundai, zrealizowała wiele kampanii ATL I BTL, grała w filmach, pracowała jako dziennikarz, była wydawcą programu telewizyjnego, projektowała modę. Teraz definitywnie wybiera (K2) Internet jako najlepsze narzędzie komunikacji marketingowej i najciekawsze pole do popisu dla kreacji. Studiowała prawo na UW, oraz psychologię kliniczną na SWPS. W wolnych chwilach, jeśli się zdarzają, maluje, pływa na desce, jeździ na nartach. Jej marzeniem zawodowym jest wyreżyserowanie najlepszej "komedii reklamowej" według własnego scenariusza oraz wymyślenie rewolucyjnego serwisu internetowego.

"Od 11 lat konsekwentnie budujemy wiodącą agencję w Polsce łączącą kompetencję kreatywne i technologiczne. Nowa rola Łukasza i zatrudnienie Moniki to kolejny krok w tym kierunku. Jestem pewien, że Łukasz ze swoim ogromnym doświadczeniem interaktywnym i Monika z reklamowym - stworzą idealnie uzupełniający się duet kierujący kreacją K2." - mówi Tomasz Tomczyk, dyrektor współzarządzający oraz wiceprezes zarządu agencją K2 Internet.