Aktualności

17.03.2014

K2 z kampanią dla nowego sezonu „Miłość na bogato”

Agencja K2 przygotowała dla Viacom International Media Networks kampanię promującą drugi sezon serialu „Miłość na bogato”, emitowanego na kanale VIVA. Działaniom, które rozpoczną się w marcu br. towarzyszy hasło „Włącz miłość”. Kampania oparta będzie o promocję nowego sezonu w TV (teasery, spoty) oraz o działania online, w tym formaty: display, rich media oraz video, a także materiały out of home (citylighty).

Pierwszy sezon serialu był szeroko komentowany, dlatego też do promocji nowych odcinków użyto obrazowych symboli kojarzonych z tym tytułem i ukazano je w nowym świetle tak, by dać przedsmak tego, co czeka widzów w drugim sezonie i co znowu szerokim echem będzie omawiane w Internecie. Do obejrzenia nowego sezonu zachęcają sami bohaterowie, gotowi by podbić miasto i serca widzów, pokazani na tarasie jednego z wieżowców z centrum Warszawy. W tle, na budynkach, pojawiają się rozświetlone serca, które nawiązują bezpośrednio do wiodącego hasła kampanii - „Włącz miłość”. Nie bez znaczenia dla promocji serialu jest również nowa pora emisji – sobota, najlepszy czas tygodnia.

Startujemy z nowym sezonem „Miłości na bogato” już 22 marca. Udało nam się zbudować silną markę serialu, co paradoksalnie jest błogosławieństwem i przekleństwem jednocześnie. Błogosławieństwem, bo ludzie czekają na powrót ich ulubionych bohaterów, przekleństwem, bo najtrudniej jest się ścigać z własnym sukcesem. W drugim sezonie czeka nas masa ciekawych wątków, nowe postaci i dużo emocji. – komentuje Marta Hopfer, PR Manager / Comedy & Entertainment, Viacom International Media Networks. - Silna marka „Miłości na bogato” zostanie wsparta kampanią, którą zdecydowaliśmy się przygotować we współpracy z K2, ponieważ agencja gwarantuje świeże i niebanalne pomysły, co przekłada się na mierzalne rezultaty biznesowe.

Współpraca pomiędzy K2 i Viacom International Media Networks w Polsce trwa od września 2010 roku. W jej ramach zrealizowano wiele kampanii promocyjnych, m.in. dla pasm serialowych: „Złanocka w MTV” , „Dziewczyny dają radę”, dla reality show „Polowanie na singla”, i programu „Łowy Króla Disco” emitowanego na antenie Viva Polska. Ponadto przygotowano globalną kampanię wizerunkową dla międzynarodowego kanału muzycznego MTV Live HD. Projekty te spotkały się z uznaniem ze strony branży, zdobywając wiele polskich i zagranicznych nagród.