Aktualności

04.12.2012

Kampania „Kuchenny Serwiwal” zakończona.

Zakończyła się kampania „Kuchenny Serwiwal” realizowana dla marki Hochland Polska przez agencję K2. Kampania miała na celu promocję serów Hochland – zdrowych, smacznych i niezwykle różnorodnych. W ramach serwisu Seromaniacy.pl (http://www.seromaniacy.pl/) prowadzony był konkurs, a uczestnicy musieli wyłapać w lodówce jak najwięcej serów Hochland w jak najkrótszym czasie! Działania były spójne z prowadzoną aktualnie, nową komunikacją przygotowaną dla serów topionych Hochland. Aby urozmaicić pościg za nagrodą – uczestnicy musieli odpowiedzieć na pytanie „jaki jest Twój sposób na szybkie śniadanie z serem Hochland?“.

Laureaci konkursu wzięli udział w warsztatach kulinarnych prowadzonych przez Andrzeja Polana – szefa kuchni w restauracji „Soul Kitchen”. 28 listopada w restauracji Soul Kitchen przy ulicy Noakowskiego w Warszawie uczestnicy podzieleni zostali na cztery grupy. Po przydzieleniu im tematu, a było to śniadanie u Tiffaniego po warszawsku, obiady czwartkowe, podwieczorek przy mikrofonie i romantyczna kolacja we dwoje, poproszeni zostali o kulinarną interpretację tematu z wykorzystaniem niezawodnych serów Hochland. Dodatkowym zadaniem towarzyszacym kulinarnej interpretacji był również aspekt artystyczny: namalowanie portretu, wygłoszenie autorskiego monologu. Uczestnicy bardzo kretywnie podeszli do pracy, a efekt kopńcowy był wielkim zaskoczeniem - także dla samego Andrzeja Polana. Przygotowane dania zostały zaserwowane uczestnikom i przy okazji poddane zbiorowej ocenie. Było pysznie i bardzo kreatywnie, jak na seromaniaków przystało.

Trwające od 15.10.2012 do 11.11.2012 działania objęły wspomniany konkurs, kampanię social ads, reklamy Google, reklamy display na witrynach kontekstowych oraz portalach horyzontalnych, a także mailing.

Za przeprowadzenie kampanii odpowiedzialna była agencja K2, zakupem mediów zajął się dom mediowy ACR.

K2 współpracuje z Hochland od ponad 3 lat. „Kuchenny Serwiwal” jest już trzecią aktywacją (po „Więcej sera w kuchni” oraz „Biało-Czerwonym“) zakończoną eventem, przeprowadzoną dla Hochland.