Aktualności

26.11.2013

Katarzyna Wiśniewska i Adam Wysocki wspólnie pokierują K2 Media

Katarzyna Wiśniewska i Adam Wysocki obejmują stanowiska dyrektorów współzarządzających i wspólnie pokierują agencją mediową K2 Media, odpowiedzialną za projekty mediowe w Grupie K2.

Katarzyna Wiśniewska w K2 Media będzie przede wszystkim odpowiedzialna za organizację agencji, sprzedaż i rozwój relacji ze stałymi klientami. Z K2 związana jest od 9 lat i należy do grona ścisłego kierownictwa firmy. W tym okresie jako dyrektor ds. rozwoju Grupy K2 kierowała działem nowego biznesu, odpowiadała za plany sprzedażowe agencji i miała istotny wpływ na pozyskanie takich dużych klientów i uznanych marek jak: Grupa PZU, PKO BP, PKO SA, Heineken, L'Oreal, czy Orlen. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Przejęcie przez Kasię sterów w K2 Media jest kolejnym etapem rozwoju oferty zintegrowanej K2.

Adam Wysocki odpowiedzialny będzie za produkt, rozwój usług i innowacji biznesowych oraz za relacje z mediami i rynkiem. Karierę zawodową rozpoczął w 2000 roku w firmie Adnet, gdzie był m.in. dyrektorem do spraw kluczowych klientów,  następnie pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego agencji IMP. Ostatnie 7 lat spędził w agencji interaktywnej Next, należącej do międzynarodowej sieci Starcom Mediavest Group, gdzie jako Digital Development Director odpowiadał za strategię rozwoju agencji NEXT i relacje biznesowe. Wysocki koordynował tu również pracę zespołu obsługującego największego klienta agencji Next - T-Mobile. Ukończył studia doktoranckie w Instytucie Informacji Naukowej i Studiów Bibliologicznych na UW. Jest znany z aktywności na rzecz rozwoju branży internetowej, ma na koncie wiele artykułów eksperckich i prelekcji na konferencjach polskich i zagranicznych. Jest współtwórcą projektów nagradzanych na konkursach Effie i Media Trendy, mi.in. pierwszego w Polsce dużego bloga firmowego dla telewizji „n”.

Jednocześnie ze stanowiska dyrektora zarządzającego K2 Media odchodzi Marcin Siekierski. Decyzja została podjęta za porozumieniem stron.

Obszar pośrednictwa mediowego jest jednym z priorytetów rozwoju Grupy  K2, czego dowodem jest oddanie sterów w ręce dwóch bardzo doświadczonych dojrzałych managerów. Ten rok pokazał, że możemy pracować dla dużych klientów, realizując złożone projekty full service i wchodząc w nowe segmenty usług. Jestem pewien, że doświadczenie Kasi i Adama w pracy dla takich marek jak T-Mobile, PKO BP, Heineken czy telewizja „n” szybko przełoży się na dalszy wzrost jakości naszej oferty. – komentuje Rafał Ciszewski, wiceprezes zarządu K2, odpowiedzialny m.in. za kompetencje mediowe.