Aktualności

06.04.2009

Kolejne dwie Kreatury dla K2!

K2 po raz kolejny zdobyła Kreatury – tym razem 2 statuetki, za realizacje dla marek Volvo i Play.
Pierwsza ze statuetek, to nagroda w kategorii Internet/Multimedia, podkategoria: Motoryzacja za serwis www.projektxc60.k2.pl. Kolejną nagrodą, w kategorii Internet/Multimedia, podkategoria: Usługi, uhonorowana została wizerunkowa kampania promocyjna dla marki Play: www.zajacmroku.pl.

Nagrody rozdano podczas uroczystej gali, jaka odbyła się 3 kwietnia 2009 r. w Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny w Warszawie.

Projekt ProjektXC60.k2.pl dla najnowszego modelu Volvo XC60 poprowadziliśmy  w taki sposób, aby zaskoczyć odbiorcę i wciągnąć go w fikcyjną historię, z przymrużeniem oka ukazującą kulisy powstania autorskich systemów bezpieczeństwa, wykorzystanych w modelu Volvo XC60. Aby zwrócić uwagę konsumentów na to, co zdecydowanie wyróżnia najnowszy model – autorskie systemy bezpieczeństwa, każdy z systemów ukazaliśmy poprzez fikcyjne historie, jakie mogły towarzyszyć ich powstawaniu. W ten sposób w serwisie role gospodarzy pełni 6 postaci – fikcyjnych inżynierów Volvo, z których każda otrzymała ambitne zadanie – zbudowanie systemów bezpieczeństwa. Przy użyciu różnorodnych środków wyrazu – video, animacji poklatkowej, animacji rysunkowej, 3D - przedstawiono pasje i barwną osobowość każdego z bohaterów oraz ich indywidualne i nietuzinkowe historie, które stały się inspiracją dla powstania innowacyjnych technologii. Ponadto każdej z postaci nadaliśmy profil na portalach społecznościowych min. goldenline.pl.



Natomiast wizerunkowa kampania promocyjna dla marki Play www.zajacmroku.pl to rezultat działań związanych z ubiegłorocznym okresem Świąt Wielkanocnych, gdy stanęliśmy przed zadaniem stworzenia kartki świątecznej dla operatora. Play, znany jest na rynku polskim z nowoczesnego, niekonwencjonalnego podejścia do reklamy zarówno tradycyjnej jak i internetowej. Play jest marką, która śmiało sięga po nowe rozwiązania i technologie, nie boi się eksperymentować czy szokować w przekazie reklamowym.  Zależało nam na stworzeniu takiej kreacji, która wyróżniała by się spośród dostępnych w Internecie form przekazywania życzeń tak, aby młodzi ludzie – główna grupa targetowa klienta, i Internauci zechcieliby wysyłać znajomym z okazji Świąt Wielkanocy. Stało się to dla nas dużym wyzwaniem, gdyż w Polsce podejście do tematyki świąt jest bardzo schematyczne, zaś sami Polacy są przyzwyczajeni do bardzo tradycyjnej komunikacji reklamowej stosowanej przez różne marki w okresie świąt. Kampania cieszyła się tak ogromnym zainteresowaniem Internautów że zyskała kolejne odsłony: wakacyjną, halloweenową i  Bożonarodzeniową. Teraz czas na kolejne okazje.