Aktualności

29.05.2009

Kontynuacja Tytuurzadzisz.wp.pl.

Kolejna odsłona kampanii wizerunkowej "Ty tu urządzisz" dla IKEA trwa. Za planowanie i zakup mediów online odpowiada internetowy dom mediowy ACR S.A. Kreacje promujące kampanię przygotowała agencja interaktywna K2 Internet S.A.

W połowie maja br. na serwisie www.tytuurzadzisz.wp.pl  zostały wprowadzone nowe funkcjonalności oraz wystartował konkurs Kto tu (u)rządził?

Pomysł komunikacji w kampanii oparty jest o temat walki płci w urządzaniu domu. Wzorowani na spotach telewizyjnych bohaterowie - Kleopatra z pierwszej części kampanii wizerunkowej oraz nowy bohater Król Artur - przeniesieni zostali na serwis internetowy. Użytkownik wybiera, którą wersję serwisu - kobiecą lub męska - preferuje.

Na stronie można zobaczyć spoty video z funkcją klikalną, wypowiadać się na forum dyskusyjnym, głosować w sondzie oraz przeczytać ciekawe artykuły na temat asertywności w relacjach partnerskich. W ramach promocji serwisu emitowane są standardowe formy odsłonowe na powierzchni reklamowej portalu. Wykorzystany został również multiscreening na stronie głównej portalu oraz linki tekstowe.