Aktualności

29.05.2014

Nowa kampania GOOD dla Getin Bank – Konto oszczędnościowe

Kampania obejmująca telewizję, internet i prasę potrwa do końca czerwca. Kreację reklam przygotowała agencja Good, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest. Getin Noble Bank (Getin Bank) rusza z nową kampanią reklamową w telewizji, internecie i prasie. Promuje w niej konta oszczędnościowe (w ramach promocji środki – do 100 tys. zł – przez pierwsze trzy miesiące oprocentowane są na 3,5 proc. w skali roku).
Kampania potrwa do końca czerwca br. – Przygotowując kampanię, postanowiliśmy skupić się na zwiększeniu motywacji Polaków do oszczędzania. Dlatego pokazujemy jak odpowiednie nastawienie, a przede wszystkim jasno określony cel, który stale ma się przed oczami, może pomóc w odłożeniu pieniędzy na realizację wymarzonych planów. Wizualizacja efektu końcowego to klucz do sukcesu. My zaś oferujemy Konto do ulokowania środków, które dzięki atrakcyjnemu oprocentowaniu dodatkowo przyspieszy moment osiągnięciu celu – mówi Natalia Załęcka, dyrektor marketingu Getin Noble Banku. Kreację reklam przygotowała agencja Good, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.