Aktualności

20.11.2009

Nowy produkt w sieci system3.pl.

system3.pl, spółka w grupie K2 Internet, specjalizująca się w marketingu partnerskim wprowadziła do swojej oferty nowy produkt – sieć dedykowaną.

Sieć dedykowana, jest to sieć zbudowana z witryn skupionych w sieci partnerskiej system3, które są ściśle dopasowane do grupy docelowej Reklamodawcy. Klient nie płaci tutaj za odsłonę reklamy, ale za Unikalnego Użytkownika, który zostanie przekierowany na stronę docelową. Przygotowanie takiego produktu możliwe było jest dzięki wprowadzeniu nowej funkcjonalności w systemie, która pozwala na pełną integrację z sieciami reklamowymi. W chwili obecnej system3 zintegrowany jest z siecią ARBOmedia, Ad-Vice oraz IDMnet.

Nie każda witryna ma szansę być uwzględnioną w sieci dedykowanej. Wybieramy tylko najlepsze serwisy, które spełniają określone warunki a ruch przez nie sprowadzony jest najwyższej jakości. Co więcej, jesteśmy w stanie pokryć 100% zasięgu w grupie docelowej. – mówi Magdalena Czachowska, Affiliate Marketing Director spółki.

Każda propozycja wyceniana jest indywidualnie, w zależności od produktu, grupy docelowej i celów jakie chce osiągnąć Reklamodawca. system3.pl przeprowadził już pierwsze kampanie w sieci dedykowanej m. in. dla IKEA (za pośrednictwem domu mediowego ACR).
Poza marketingiem partnerskim i promocją w sieci dedykowanej, spółka prowadzi kampanie Paid Search i SEO rozliczane w modelu CPA, współpracując z wybranymi partnerami specjalizującymi się w tym zakresie.