Aktualności

24.11.2008

Odświeżone strony dealerskie Peugeot.

Kilka miesięcy po launchu nowej strony internetowej Peugeot.pl, K2, w ramach współpracy z marką Peugeot, odświeżyła także wizualnie strony dealerów Klienta. Tym samym zapewniono ciągłość wizerunkową w komunikacji marki w Internecie.

W tej chwili, ponad 90 autoryzowanych punktów obsługi Peugeot, zajmujących się sprzedażą, bieżącą obsługą przedsprzedażową oraz posprzedażową może już swobodnie korzystać  z właściwości nowych stron www.

Zaproponowane przez K2 rozwiązanie, ujednoliciło wizualnie obecność marki Peugeot  w Internecie. W ramach nowego rozwiązania została zachowana sprawdzona już funkcjonalność  i łatwość w obsłudze ponad 100 stron internetowych przez samych dealerów. Dealerzy Peugeot Polska mają możliwość samodzielnego aktualizowania i edytowania  strony www, zamieszczając ważne informacje na temat lokalnych promocji, lokalizacji salonów, godzin otwarcia czy też możliwości kontaktu.

Elementy wspólne stron – takie jak oprawa graficzna, nawiązująca stylistyką do globalnego wizerunku stron www firmy Peugeot  – obsługiwane i uaktualniane są  przez Agencję K2 w ramach potrzeb Peugeot Polska.