Aktualności

18.12.2008

Opowieść wigilijna wg Play i K2.

Play we współpracy z agencją K2 zaskakuje na Święta. Serwis www.swietawplay.pl wykracza poza tradycyjną komunikację internetową integrując ją z działaniami offline. Każdy kto za pośrednictwem serwisu podzieli się życzeniami ze swoimi bliskimi, ma szansę zobaczyć je na infoscreenach w warszawskim metrze.

Migoczące gwiazdki z życzeniami… Święta to magiczny czas. Wszyscy składają wówczas swoim bliskim świąteczne życzenia i pragną, aby się spełniły. W tym roku Play odwołując się do wyjątkowości świątecznych emocji zachęca do dzielenia się ciepłem z najbliższymi, a także zrobienia komuś miłej niespodzianki. Za pośrednictwem serwisu www.swietawplay.pl  w symboliczny sposób zawieszamy na niebie gwiazdę z życzeniem dedykowanymi najbliższym. Każdego dnia 100 spotów z nowymi życzeniami pojawia się w warszawskim metrze. Życzenia można rozsyłać już od 10 grudnia 2008r., a spoty wyświetlane są na stacjach metra od 15 do 24 grudnia, w godzinach 6-24.

Gwiazdki z życzeniami wskazują drogę Trzem Królom zmierzającym do stajenki… Trzej Królowie to Marcin Wieczorkowski - Brand Communication Director, Marek Aleksandrowicz - Event & Sponsoring Manager oraz Stefan Nowak - Portals & Content Director. To właśnie oni przybyli, aby złożyć wszystkim świąteczne życzenia za pośrednictwem wideo. Ciepłe, naturalne, bezpretensjonalne. Będzie je można obejrzeć już 22 grudnia 2008r. w drugiej odsłonie serwisu www.swietawplay.pl

Nowością w komunikacji marki Play jest zintegrowanie komunikacji internetowej z offline. Stronę stworzono w oparciu o aplikację do składania życzeń, technologię flash oraz materiał wideo wykorzystany w drugiej części kampanii. Serwis prezentuje również świąteczną ofertę marki Play.

Współpraca K2 Internet z Play trwa już ponad dwa lata. Od momentu oficjalnego launchu operatora na polskim rynku K2 przygotowała dla Play dwie odsłony portalu konsumenckiego, część korporacyjną, portal biznesowy - Play dla Firm, kilka mini serwisów promocyjnych, tutoriale do telefonów, nowy sklep internetowy, oraz graficzną oprawę platformy do sprzedaży kontentu – Playnet. Ponadto K2 Internet prowadzi stałą obsługę portalu marki Play.