Aktualności

06.06.2013

Projekt K2 na shortliście Cannes Lions

Projekt koncepcyjny PZU Drive, autorstwa agencji K2, został wyróżniony nominacją w kategorii Innovation Lions w konkursie Cannes Lions 2013.

PZU Drive to koncept biznesowy, który w ramach stałej współpracy, dział strategii K2 przedstawił największemu polskiemu ubezpieczycielowi. Produkt Drive potrafi podłączyć do Internetu dowolny samochód, przedstawić jego kierowcy istotne dane eksploatacyjne, a w razie awarii skontaktuje się z kierowcą i wyśle do niego samochód naprawczy idealnie przygotowany do usunięcia konkretnej, wykrytej usterki.

Przy pracy nad rozwiązaniem PZU Drive kluczowe było dopasowanie konkretnych business case’ów do opracowanej technologii, co było możliwe dzięki bliskiej współpracy K2 z PZU. - podkreśla Bartek Załęcki, Dyrektor Strategii w K2 - W dziale strategii K2 dużo uwagi przykładamy do jak najlepszego zrozumienia uwarunkowań biznesowych naszych klientów aby łączyć ich potrzeby z rozległymi umiejętnościami technologicznymi agencji. Dzięki temu możemy rozwijać ich marketing, również o projekty tak zaskakujące, jak PZU Drive.

Drive jest aktualnie w fazie alfa, co oznacza, że jego ostateczny kształt może ulegać jeszcze znaczącym zmianom. Ale testy, które wykonaliśmy są obiecujące. Może on być początkiem innowacji na rynku ubezpieczeniowym. - komentuje Dariusz Maciołek, Kierownik Zespołu Mediów i E-marketingu w Grupie PZU.

Kategoria Innovation Lions dopuszcza zgłoszenia konceptów zarówno już zrealizowanych, jak i tych znajdujących się jeszcze w fazie rozwoju. Pełna shortlista dostępna jest pod linkiem: http://www.canneslions.com/awards/innovation_lions.cfm

K2 pracuje dla PZU od 2009 roku. W tym czasie zrealizowano szereg kampanii produktowych.

Grupa K2 wspierała również ubiegłoroczny proces komunikacji rebrandingu ubezpieczyciela, odpowiadając za działania prowadzone w Internecie.