Aktualności

20.01.2014

Seliga, Gronczewska i Cegliński wzmacniają zespół K2 Media.

Do zespołu K2 Media, agencji mediowej należącej do Grupy K2, dołączają 3 nowe osoby, wzmacniając zespół agencji w obszarze: planowania mediów, obsługi klienta oraz dizajnu. Marta Seliga będzie pracowała na stanowisko Interactive Media Planner, Katarzyna Gronczewska obejmie stanowisko Senior Account Executive, a Marcel Cegliński wzmocni dział graficzny jako Graphic Designer.

Marta Seliga obejmowała do tej pory stanowisko Interactive Media Planner w ZenithOptimedia Group, wcześniej była już związana z Grupą K2 i pracowała jako Junior Interactive Media Planner w zespole ACR. Jest doświadczonym specjalistą z zakresu planowania mediów, raportowania oraz bieżącej obsługi marek. Pracowała m.in. dla: L'Oréal, Vichy, Innéov, L'Oréal Professionnel, La Roche-Posay, Kerastas, Nutricia, Empik.com. Jest absolwentką Filologii Polskiej oraz Kulturoznawstwa na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego.

Katarzyna Gronczewska wcześniej pracowała w Starcom Mediavest Group, gdzie była odpowiedzialna m.in. za planowaniem mediów digitalowych, udział w tworzeniu strategii digitalowych i socialowych, raportowanie i analizy badań. Ma doświadczenie w pracy dla następujących marek: Prudential, Raiffeisen Polbank, PPG Deco Polska, Deichmann i Emirates. Jest absolwentką Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW na kierunku Stosowane Nauki Społeczne oraz Centrum Studiów Latynoamerykańskich UW na kierunku Kulturoznawstwo Ameryki Łacińskiej.

Marcel Cegliński zajmował się ostatnio projektowaniem graficznym w agencji Simply Creative. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania, na kierunku Grafika/Technologie Multimedialne.

Zespół agencji mediowej K2 Media obejmuje w tym momencie ponad 40 specjalistów. Do grona stałych klientów firmy należą: Nutricia, Orlen, Play, Storck, Amway, Meritum Bank, Leroy Merlin, Provident, PZU, Sanofi-Aventis, Nepentes Pharma, Telepizza, Astra, BZ WBK, Grupa Medicover.