Aktualności

06.01.2010

Socialistka w K2.

K2 poszerza kompetencje w zakresie marketingu w mediach społecznościowych. W związku z tym utworzono nowe stanowisko Social Media Strategy Managera, które obejmie Marta Szczepańska. Marta będzie zajmowała się tworzeniem i realizowaniem strategii działań marketingowych w Social Media, z szczególnym uwzględnieniem pnącego się na szczyt popularności Facebooka i serwisów mikroblogowych. Nowe stanowisko powstało w ramach działu K2 WOMM.

Marta od dawna pasjonuje się Social Media. Jako „Socialistka” prowadzi na ten temat profil: http://www.facebook.com/socialistka. Z K2 związana jest od 4 lat. Pracowała nad tworzeniem strategii dla czołowych klientów agencji min.: Agora, Coca-Cola Poland Services, Delecta, Ikea, MKiDN, Nokia, Peugeot. Jeszcze w 2009 roku w K2  przy udziale Marty zostały zrealizowane pierwsze projekty wykorzystujące Social Media, m.in. aktywności dla marek Avon i Play.

Wprowadzanie marek w media społecznościowe wymaga specyficznego podejścia i ciągle zmieniają się możliwości działania, dlatego zdecydowaliśmy się wyodrębnić dedykowane stanowisko. Teorie zna każdy kto przeczytał kilka case’ów, ale dopiero praktyk, który prowadził profile marek, widział na własne oczy kłótnie sieciowe (flamewars) czy monitorował komentarze wie jakie szanse i zagrożenia tkwią w socialmedia. Takim praktykiem jest właśnie Marta. – mówi Łukasz Lewandowski, Co-managing Director K2.

Dział K2 WOMM (http://www.k2.pl/womm/) istnieje w ramach agencji K2 od kilku miesięcy.
Do tej pory zrealizowano w nim kilkanaście projektów dla czołowych marek. Social Media marketing jest jedną z kilku nowych usług, jakie zostaną wprowadzone do portfolio K2 WOMM jeszcze w bieżącym roku.