Aktualności

03.03.2009

system3.pl - rewolucja na rynku!

W marcu, na rynku polskim, pojawi się nowy gracz w zakresie obsługi programów partnerskich - system3.pl. Jest to pierwsza polska kompleksowa technologia, która pozwala na pełną obsługę wszystkich aspektów programu partnerskiego, począwszy od akceptacji partnerstw, zarządzania kreacjami, aż do rozliczania płatności.

system3.pl jest wspólną inicjatywą spółek grupy K2 Internet S.A., a prace nad nim trwały rok. Program polega na generowaniu określonych przez Reklamodawcę akcji (sprzedaż, wypełnienie formularza) oraz wizyt w serwisie Klienta poprzez serwisy partnerskie.

Powstanie nowej spółki wiąże się z rozwojem nowych kompetencji w grupie K2. Widzimy przyszłość i receptę na kryzys w programach partnerskich, a dodatkowe funkcjonalności pozwolą na łatwiejszy monitoring wydatków – mówi Janusz Zebrowski, Prezes Zarządu K2 Internet S.A.

Powstanie system3.pl łączy się jednocześnie z awansem Magdaleny Czachowskiej na stanowisko Affiliate Marketing Director. Czachowska od początku koordynowała powstawanie projektu. W system3.pl odpowiedzialna jest za pozyskiwanie nowych Klientów, koordynację obsługi obecnych oraz rozwój spółki. Poprzednio, przez okres 3 lat pracowała w domu mediowym ACR S.A. na stanowisku Affiliate Marketing Manager, gdzie odpowiedzialna była za pierwsze w Polsce wdrożenia systemu afiliacyjnego niemieckiej firmy zanox.de AG. Do wcześniejszych obowiązków Magdy należała również kompleksowa obsługa programów partnerskich dla Klientów ACR. Magda jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej. Obecnie robi doktorat w Akademii Leona Koźmińskiego.

Mamy ponad trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu programów partnerskich, zatem nasza technologia została opracowana tak, aby ułatwić sposób zarządzania kampanią reklamową, a tym samym zwiększyć efektywność prowadzonych programów. Ponadto, wdrożyliśmy rozbudowany system statystyk, które pozwalają na pełną optymalizację wydatkowanych kosztów. - mówi Magdalena Czachowska, Affiliate Marketing Director spółki system3.pl.

W chwili obecnej prowadzone są testowe kampanie dla Klientów takich jak Wealth Solutions Sp. z o.o., Audioteka.pl i Commercial Union OFE.