Aktualności

05.02.2014

„Żądamy zniesienia ciszy nocnej” – K2 i Good. dla Desperados

W internecie i na outdoorze pod hasłem „Żądamy zniesienia ciszy nocnej” ruszyła kampania reklamowa piwa Desperados (Grupa Żywiec).

Nowa kampania Desperadosa jest prowadzona przede wszystkim na facebookowym fanpage’u marki. Każdy internauta może na nim zgłosić swój imprezowy okrzyk, a 50 najlepszych codziennie będzie przerabianych na filmiki przez grupę stand-uperów: Michała Sufina, Piotra Sikorę, Bartka Młynarskiego, Karola Kopca i Antoniego Syrka-Dąbrowskiego. Ich materiały będą publikowane każdego dnia po godz. 22.

Za kreację kampanii i aktywności w internecie odpowiada agencja K2 i Good., a za reklamy BTL-owe - agencja Cream. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest, a działania public relations realizuje agencja Roots PR.