wróć do www.k2.pl
 
K2 - Uważaj na atrapy
 
 
  • OPIS

    K2 uruchomiło interaktywny kanał na YouTube, będący częścią kampanii oferty ubezpieczeniowej dla PZU.

    Użytkownik może znaleźć na kanale cztery filmy przedstawiające tętniące życiem miasto, kręcone z wykorzystaniem obiektywów Tilt-shift . Jego zadaniem jest znalezienie imitacji samochodu, lawety czy warsztatu naprawczego – tzw. atrapy - w tłumie i ruchu ulicznym w jak najkrótszym czasie. Należy kliknąć w konkretny TAG, pod którym znajduje się atrapa. Użytkownik, który nie jest wystarczająco szybki, zobaczy efekt rozpadającej się strony You Tube.

    Gracz może podzielić się swoim wynikiem w portalu społecznościowym Facebook i podglądać, jakie rezultaty osiągnęli jego znajomi.

  • NARZĘDZIA

    Wszystkie działania mediowe kampanii m.in. promocję kanału na YouTube oraz w GDN (Google Display Network) zaplanował Interaktywny dom mediowy ACR . Użyto takich formatów, jak autoplayer, in video, promoted video oraz search.

    Użyto takich formatów jak autoplayer, in video, promoted video oraz search. Akcja została wsparta także standardową kampanią displayową m. in. w google.pl (zobacz przykładowy format). Miasto zostało nakręcone z wykorzystaniem obiektywów Tilt-shift (pozwalających zarządzać perspektywą na zdjęciu).

    Efekt rozpadającej się strony, to wielogodzinna praca animatorów oraz flash developerów.
    Grę „Uważaj na atrapy!” wspierała kampania telewizyjna oraz kampania na YouTube.

  • WYNIKI

    Po miesiącu istnienia kanału na YouTube w grę zagrało ponad 530 000 osób (liczymy tylko zaangażowanych użytkowników kanału), a średni czas wizyty wyniósł 1 minutę. Podkreślamy, że wynik ten osiągnęliśmy dzięki kreatywnemu pomysłowi na interakcję z konsumentem bez wspierania się obietnicami konkursów i nagród. Według You Tube, jest to jeden z najlepszych wyników osiągniętych przez polskie kampanie w tym medium.

Aby w pełni zobaczyć efekt przejdz na stronę YouTube atrapy
dane
Tytuł pracy: Uważaj na atrapy
Klient: PZU
twórcy
Koncepcja: Łukasz Szczybelski,
Arek Szulczyński
Copywriter: Łukasz Szczybelski
Senior Graphics Designer: Natalia Borkowska
Animacje i video: K2 Motion (Marek Cichy, Michał Gutowski, Paweł Miłkowski,
Pavle Milićević )
Muzyka: Jarek Lublin
Flash Dev: Rafał Bociek, Urszula Szutkowska
Web Dev: Hubert Traczyk, Grzesiek Getka
WOMM: Piotr Wójcicki
PM : Anna Poprawa