Agencja K2 przechodzi rebranding i zmienia nazwę na K2 Create

Agencja K2, będąca częścią Grupy K2, po 24 latach obecności na rynku przeprowadziła rebranding, zmieniając swoją nazwę na K2 Create. Stawia na kreację dużych idei komunikacyjnych z wykorzystaniem rozwiązań technologicznych, które pomagają je upowszechniać.

Rebranding oraz zmiana nazwy są wynikiem nowej strategii przyjętej przez agencję, która przez ostatnie lata intensywnie zmieniała się i ewoluowała, dostosowując do potrzeb rynku.

Dziś do głównych obszarów kompetencyjnych K2 Create należą analiza i strategia marki, tworzenie idei, projektowanie zintegrowanych kampanii marketingowych oraz komunikacja ATL, digital i social media.

Zgodnie z nową wizją, K2 Create skupi się na tworzeniu komunikacji wspierającej sprzedaż oraz szerzeniu dużych idei przy pomocy nowoczesnych kanałów komunikacji i rozwiązań technologicznych.

 

Pandemia zmieniła większość procesów pracy agencji i formułę naszej współpracy z Klientami. Świetnie nam się pracuje w sposób zwinny, kojarzony bardziej z kulturą startupu, aniżeli korporacją. Historia Agencji K2 i dziedzictwo naszej marki dowodzą, że jesteśmy jedną z nielicznych firm w Polsce, która w naturalny sposób potrafi skutecznie łączyć marketingowy ogień z wodą. Czyli kreację dużych idei komunikacyjnych z kreowaniem rozwiązań technologicznych, które pomagają je upowszechniać. Staramy się codziennie przekraczać oczekiwania naszych klientów – działając zwinniej, szybciej, bardziej elastycznie niż inni. Ale sprawność operacyjna nie miałaby znaczenia bez umiejętności tworzenia. Einstein mówił, że kreatywność to inteligencja, która lubi się bawić. Chcemy, żeby takie właśnie było K2 Create

– komentuje Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający K2 Create.

Rebranding nie jest zapowiedzią zmian, a raczej przypieczętowaniem tych, które już w agencji zaszły. K2 Create nie jest już agencją wyłącznie digitalową. Dziś przede wszystkich zajmujemy się tworzeniem dużych idei dla dużych marek. Jesteśmy tą agencją w reklamowym krajobrazie, która koncentruje się na wytwarzaniu nowej wartości dla swoich Klientów, w której odważne myślenie ma zawsze uzasadnienie strategiczne i biznesowe. Interesuje nas popularność marek, która przekłada się na wzrosty wskaźników marki i sprzedaży 

– dodaje Filip Szperl, dyrektor kreatywny K2 Create.

 

K2 Create pracuje dla takich Klientów m.in. jak: PEPSI, Carrefour, Netflix, Samsung, UPC czy Brown-Forman.