K2 media rozpoczyna współpracę z marką Buscopan

K2 Media wygrała przetarg marki Buscopan. To drugi produkt z portfolio koncernu IPSEN, którego obsługę reklamową powierzono agencji.

W ramach współpracy K2 Media opracowuje całościowy koncept kreatywny dla marki Buscopan, który obejmuje realizację spotów radiowych oraz kreacji do kampanii programatycznej. Agencja zajmie się też planowaniem i zakupem mediów oraz działaniami SEO.

Buscopan to produkt leczniczy stosowany podczas skurczowych bóli mięśni gładkich przewodu pokarmowego. Jest to kolejna obsługiwana przez K2 Media marka, należąca do francuskiej, biotechnologicznej grupy IPSEN. W styczniu 2018 roku, w skutek wygranego przetargu, agencji powierzono także przeprowadzenie kampanii wprowadzającej na polski rynek nowy wyrób medyczny – Smecta Go.

Obszarami specjalizacyjnymi Grupy IPSEN jest onkologia, neurologia, endokrynologia (dorosłych i dzieci) oraz gastroenterologia. Leki grupy IPSEN są obecne w ponad 115 krajach na całym świecie. Wartość ich sprzedaży osiągnęła w 2016 roku 1,6 miliarda euro.