K2Bots.AI stał się partnerem Genesys w Polsce

K2Bots.AI stał się partnerem Genesys w Polsce. Wdraża chatboty oparte o sztuczną inteligencję od Google zintegrowane z Genesys Cloud, stanowiącym wiodące rozwiązaniem centrum kontaktowego w chmurze.

Pierwsze wdrożenie chatbota połączonego z Genesys Cloud zostało zrealizowane w IKEA. Jednocześnie jest to pierwsze wdrożenie na świecie, w którym chatbot oparty o silnik rozumienia języka naturalnego Google Dialogflow – został zintegrowany z rozwiązaniem chmurowym Genesys. Chatbot w IKEA odpowiada automatycznie na pytania klientów związane z dostawami czy reklamacjami, w trudne rozmowy włączając konsultanta. Konsultanci mają dostęp do historii rozmowy z Chatbotem w konsoli Genesys Cloud, dzięki czemu szybciej odpowiadają na wyeskalowane przez Chatbota pytania klientów.

Chatbot od K2Bots.AI traktowany jest w Genesys Cloud jak automatyczny konsultant, do którego w pierwszej kolejności wpadają pytania klientów. W momencie, kiedy nie potrafi on sobie poradzić z odpowiedzią, rozmowa zostaje przekierowana w tym samym oknie czatu do odpowiedniego „ludzkiego” konsultanta. Wydajność Chatbota można oceniać stosując wszystkie narzędzia dostępne dla konsultantów – czas i zapis rozmów czy podsumowania. Na podstawie kompetencji czy dostępności kolejki można sterować dystrybucją rozmów z Chatbota do konsultanta.

Partnerstwo K2Bots.AI i Genesys to możliwość wykorzystania przewag chatbotów opartych o silnik naturalnych konwersacji od Google, z zaletami rozwiązania Genesys, uznanego przez Forrester za lidera chmurowych technologii dla Contact Center.

K2Bots.AI wdraża chatboty drugiej generacji, które rozumieją większość pytań klientów, dzięki czemu realnie odciążają Contact Center. Podstawą chatbotów K2Bots.AI stanowią technologie od dwóch światowych liderów – Genesys Cloud jako rozwiazanie do live chat i wielokanałowej obsługi klienta oraz Google Dialogflow jako silnik automatycznych konwersacji.
Więcej na https://www.k2bots.ai/oferta/chatbot-drugiej-generacji/

Genesys to lider w dziedzinie rozwiązań poprawiających obsługę klienta. Dzięki chmurze Centrum kontaktowe Genesys Cloud wykorzystuje model płatności oparty na subskrypcji, eliminując koszty utrzymania i licencjonowania. To umożliwia zwiększenie wydajności bez konieczności inwestowania w sprzęt lub oprogramowanie. Korzyści płynące z migracji do chmury to elastyczne budżetowanie i zarządzanie zasobami, nieograniczona skalowalność, dostęp do najnowocześniejszych funkcji, oraz zaawansowane narzędzia do zarządzania konsultantami znane z rozwiązań instalowanych lokalnie.
Więcej na http://www.genesys.com/cloud-platform

Kontakt dla prasy:
Łukasz Lewandowski
CEO, K2Bots.AI
M: + 48 605 103 580
E: lukasz.lewandowski@k2.pl