Kim jesteśmy

 

Grupa K2 Holding od 22 lat konsekwentnie buduje pozycję partnera największych polskich oraz zagranicznych organizacji we wszystkich aspektach ich transformacji cyfrowej i aktywności online.

Grupa K2 to obecnie blisko 350 osób, co czyni nas jedną z największych organizacji tego typu w Polsce. W kilku biurach gromadzimy absolwentów szkół technicznych i biznesowych, psychologów, socjologów i tych, którzy ukończyli akademie sztuk pięknych.
Wszystko po to, by zmierzyć się z najtrudniejszymi wyzwaniami jakie stawiają przed nami Klienci. Dzięki takiemu zespołowi oraz budowanemu przez lata doświadczeniu jesteśmy w stanie stworzyć tak różne realizacje jak nowy serwis transakcyjny i maklerski dla Banku Pekao S.A., kampanie dla telewizorów Samsung QLED, wdrożenie nowego portalu szwajcarskiego banku Pictet, chatbota drugiej generacji dla IKEA, czy wreszcie dostarczanie usług w środowisku cloud computingu pod marką OKTAWAVE.

Umiejętne łączenie innowacyjnych technologii z głęboką wiedzą o zachowaniach konsumentów, komunikacji marketingowej i pozycjonowaniu marek pozwala nam skuteczniej konkurować z tradycyjnymi agencjami reklamowymi oraz domami mediowymi.

Naszą ambicją jest rozwijanie polskiego kapitału intelektualnego. Wierzymy, że długookresowy sukces firmy zależy od ludzi i wartości przez nich wyznawanych. Chcemy tworzyć otoczenie, w którym nasi ludzie będą chcieli się rozwijać. Dlatego takie słowa jak uczciwość, pracowitość, otwartość, szczerość są dla nas bardzo ważne.

Wierzymy w zrównoważony rozwój firmy, czyli taki, który bierze pod uwagę interesy inwestorów, jak i Klientów oraz Pracowników.

Grupa realizuje projekty i usługi dla największych polskich i światowych marek m.in. takich jak PGE, Warta, PKO Bank Polski, Bank Pekao, Carrefour, Pracuj.pl, Centrum Nauki Kopernik, CD Projekt, Samsung, Pictet, Murapol, Orbico Beauty, Glosel. Z większością marek współpracę utrzymujemy od wielu lat, sukcesywnie powiększając jej zakres. Realizujemy strategię posiadania przynajmniej jednej wiodącej marki w najważniejszych segmentach rynku.