Wybrana przeglądarka nie jest wspierana

Zalecamy skorzystanie z przeglądarki CHROME, EDGE lub FIREFOX

Kluczowi pracownicy

Michał Rutkowski

Członek Zarządu Agencja K2 sp. z o.o.

Z branżą marketingową związany jest od ponad 20 lat. Przez ponad 15 lat pracował w grupie agencji marketingowych DDB, między innymi jako dyrektor strategiczny i dyrektor zarządzający agencji digitalowej Tribal DDB. Cztery lata spędził w Agorze, gdzie odpowiadał za strategię i działania marketingowe B2B i B2C dla portalu Gazeta.pl. Wcześniej był zastępcą dyrektora generalnego Grupy naTemat. Współtworzył wiele wybitnych kampanii reklamowych. Jest jednym z architektów „Ostatniego Twojego Weekendu”, najbardziej nagradzanej realizacji w historii polskiej reklamy. Michał realizował projekty m.in. dla McDonald’s, Unilevera, Brown Forman, BNP Paribas, Mastercard, PKO BP, Allegro, Kompanii Piwowarskiej, Canal+, Storytel, Next Film i Johnson&Johnson. Jest wykładowcą Szkoły Strategii Marki organizowanej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz laureatem, jurorem i prelegentem wielu konkursów i konferencji branżowych, m.in. Effie, Innovation, KTR, MIXX Awards, Cannes Lions, Epica, Golden Drum, Forum IAB, WAN-IFRA, INMA i Contagious.

Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Rafał Graboś

Wiceprezes Zarządu FABRITY sp. z o.o.

Z K2 związany od 2006 roku, rozpoczynał od stanowiska analityka biznesowego w projektach IT dla dużych klientów z branży finansowej i farmaceutycznej, obejmując wkrótce funkcję kierownika analiz i testów nowo zbudowanego przez niego zespołu. W tym czasie realizował lub nadzorował kilka krytycznie biznesowych systemów klasy BPMS dla takich klientów jak Getin Bank, Toyota Bank Polska, Sanofi-Aventis czy Polpharma.

Od 2010 r. sukcesywnie obejmował role z obszaru zarządzania projektami IT, nierzadko łącząc je z funkcjami analitycznymi, począwszy od roli kierownika projektu, portfela projektów a skończywszy na stanowisku dyrektora zbudowanego przez niego zespołu Client Service, odpowiedzialnego za współpracę i rozwój klientów Fabrity. Dodatkowo, w tym okresie wspierał działania zespołu New Business od strony koncepcyjnej i rozwiązaniowej.

Od 2020 r. pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu Fabrity odpowiedzialnego za utrzymanie i rozwój biznesu u aktualnych klientów Fabrity, realizację planów sprzedaży i rentowności oraz doradztwo strategiczne w obszarze zarządzania portfelem projektów w podległym mu zespole Account Managerów/Directorów.

Absolwent Universität Leipzig ze stopniem doktorskim Wydziału Informatyki i Matematyki na kierunku Sztuczna Inteligencja, autor kilku publikacji naukowych, visiting reasearcher na Université de Toulouse, wykładowca WAT. Miłośnik jazzu i sportów walki.

Łukasz Lewandowski

Prezes Zarządu PerfectBot Sp. z o.o.

Przez wiele lat był dopowiedzialny za zarządzanie agencją interaktywną K2. Współautor sukcesów agencji w latach 2003-2015: wzrostu x5, 120 nagród, miana najlepszej agencji interaktywnej w Polsce wg IAB i Brief. Od 2013 do 2019 wiceprezes Grupy K2 odpowiedzialny za nadzór nad FABRITY oraz rozwój nowych przedsięwzięć technologicznych. Aktualnie jako CEO i co-founder wspólnie z partnerami kieruje spółką PerfectBot rozwijającą chatbota dedykowanego do automatyzacji obsługi klienta w branży e-commerce przy pomocy sztucznej inteligencji. Pasjonat windsurfingu, szosy, boksu, kotów i dwóch synów.

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej.

Mikołaj Machowczyk

Wiceprezes Zarządu PerfectBot Sp. z o.o.

Posiada 25-letnie doświadczenie w IT oraz tworzeniu i wdrażaniu cyfrowych produktów i usług. Silnie łączy podejście technologiczne (ponad 10 lat w rolach inżyniera i lidera zespołów tworzących oprogramowanie) ze zrozumieniem budowania biznesu opartego o cyfrowe rozwiązania (ponad 10 lat doradztwa i sprzedaży).

Od 2011 roku związany z K2, gdzie w ramach Agencji K2 prowadził zespół współtworzący i doradzający przy strategicznych usługach cyfrowych klientów tj. PKN ORLEN, PZU, PKO BP, IKEA, Carrefour, Bank Pekao, Warta Ubezpieczenia, Leroy Merlin, Getin Bank, Heineken i P&G. Entuzjasta rozwiązań chmurowych i AI, zarówno na poziomie wejścia w kod, jak i zbudowania z ich wykorzystaniem oferty i przychodowego biznesu.

Aktualnie jako CTO i co-founder wspólnie z partnerami kieruje spółką PerfectBot rozwijającą chatbota dedykowanego do automatyzacji obsługi klienta w branży e-commerce przy pomocy sztucznej inteligencji. Odpowiada za techniczną wizję biznesu oraz zaplecze IT wymagane do bieżącego utrzymania i przyszłego rozwoju świadczonych usług.

Absolwent Inżynierii Oprogramowania Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej.

Mariusz Tomczak

Dyrektor finansowy w K2 Holding S.A.

Stypendysta projektów naukowych i stażów we Francji.

W K2 Holding S.A. od 2011 r. Biegły Rewident posiadający wieloletnie doświadczenie w audycie, doradztwie oraz w badaniu sprawozdań finansowych polskich filii międzynarodowych koncernów, jak również w pracy na stanowiskach kierowniczych w działach księgowych takich podmiotów.

Doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi w firmach Mazars, Moor Stephens, Castorama oraz grupie Veolia.

Absolwent AE we Wrocławiu.

Katarzyna Jarema

Dyrektor HR w K2 Holding S.A.

Do Grupy K2 dołączyła w 2021 roku. Swoje doświadczenia zawodowe zdobywała pracując głównie w branżach nowych technologii i mediów. Od początku swojej drogi zawodowej związana z obszarem HR, początkowo po stronie konsultingowej, później po stronie klienta odpowiadała m.in. za koordynację projektu wdrożenia standardów sprzedaży i obsługi klienta w Suzuki Motor Poland. W latach 2007 – 2016 związana z Grupą Cyfrowy Polsat, gdzie odpowiadała za budowanie oraz rozwój obszaru rekrutacji i szkoleń w latach bardzo dynamicznego rozwoju grupy. W ostatnim okresie współpracy z Cyfrowym Polsatem odpowiadała także za obszar kadr i płac. W latach 2016 – 2021 związana z Netią i odpowiedzialna za obszar rekrutacji, rozwoju oraz komunikacji wewnętrznej. Przez ostatnie lata w roli Dyrektora ds. Zasobów Ludzkich odpowiadała za całość procesów HR.

Absolwentka psychologii na Uniwersytecie SWPS i studiów podyplomowych w zakresie coachingu oraz szkoleń.

Maja Biniewicz

Członek Zarządu K2 Precise S.A.

Ekspertka digital media, z branżą związana od 2005 roku. Przez 7 lat pracy w Starcom (Publicis Groupe) zajmowała się rozwijaniem klientów w obszarze marketingu internetowego. Była pierwszą liderką programatycznego trading desk Publicis Groupe, Audience on Demand. Doświadczenie w prowadzeniu spółek digital media zdobywała m.in. jako COO Socialformance (Grupa Dentsu). W ZPR Media jako Dyrektor Strategiczny zajmowała się rozwojem oferty content marketingowej grupy. W latach 2016-17 szefowa Grupy Roboczej „content marketing” w ramach IAB Polska. W Grupie MullenLowe, jako Chief Digital Officer nadzorowała zespoły digital w agencji reklamowej i domu mediowym. Z K2 związana w latach 2013-15 i obecnie od 2019 roku. Pełniła funkcję szefowej zespołu strategii K2 Media, a w późniejszym okresie nadzworowała zespoły precision marketingu i client service w K2 Precise. Obecnie lideruje obszary business development oraz e-commerce.

Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Katarzyna Wiśniewska

Członek Zarządu K2 Precise S.A.

Z K2 związana jest od 9 lat i należy do grona ścisłego kierownictwa firmy. W tym okresie jako dyrektor ds. rozwoju Grupy K2 kierowała działem nowego biznesu, odpowiadała za plany sprzedażowe agencji i miała istotny wpływ na pozyskanie takich dużych klientów i uznanych marek jak: Grupa PZU, PKO BP, PKO SA, Heineken czy L'Oreal. Od początku 2014 roku objęła stanowiska dyrektora współzarządzającego K2 Precise i jest odpowiedzialna za organizację agencji, sprzedaż i rozwój relacji ze stałymi klientami.

Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.