Grupa K2

 Grupa K2 Internet od 20 lat konsekwentnie buduje pozycję partnera największych polskich oraz zagranicznych organizacji we wszystkich aspektach ich transformacji cyfrowej i aktywności online.

Struktura Grupy K2 Internet (plik * .jpg)

 

Agencja Interaktywna K2 jest jedną z największych agencji interaktywnych w Polsce. Zatrudnia prawie 150 osób i jest w fazie stabilnego organicznego wzrostu. Tworzy kampanie zintegrowane, które angażują odbiorcę we wszystkich mediach. Wdraża projekty, gdzie Internet, Mobile czy Social to serce działań marketingowych. Jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych i utytułowanych firm branży interaktywnej komunikacji w Polsce.
Już od 20 lat zmienia nowe pomysły i technologie w konkretne rezultaty biznesowe dla swoich Klientów, wśród których są takie marki jak Carrefour, Decathlon, H&M, IKEA, Orlen, PKO Bank Polski czy Grupa Żywiec.

FABRITY zapewnia kompleksowe wsparcie w zakresie tworzenia oprogramowania dla biznesu, doradztwa i realizacji projektów informatycznych. Zatrudnia ponad 80 osób. Firma tworzy i wdraża dedykowane rozwiązania informatyczne, które obok najwyższej jakości technologii i funkcjonalności, charakteryzuje dbałość o doświadczenia użytkowników. Specjalizacja firmy koncentruje się wokół tworzenia rozwiązań wpierających zarządzanie procesami biznesowymi, zarządzanie zawartością i obiegiem dokumentów, budową korporacyjnych aplikacji mobilnych oraz rozwiązań Business Intelligence.
W portfelu Klientów znajdują się znane duże marki z branży finansowej, przemysłu, sektora farmaceutycznego, telekomunikacyjnego, publicznego itp.

OKTAWAVE jest firmą sektora nowych technologii działającą na rynku usług hostingowych oraz przetwarzania danych w chmurze obliczeniowej. Zatrudnia obecnie ponad 50 osób. Dostarcza rozwiązania w zakresie skalowalnych instancji serwerowych, obiektowego storage’u, baz danych, a także aplikacji uruchamianych jako usługi. Autorskie rozwiązania OKTAWAVE dają firmie przewagę konkurencyjną oraz silną pozycję na rynku cloud computingu w Polsce. Z ofertą komercyjną spółka wystartowała w listopadzie 2012 roku. W roku 2014 OKTAWAVE potroiła przychody do 4 mln zł, w roku 2015 podwoiła, osiągając sprzedaż ponad 8 mln zł, w 2016 zwiększyła do 9,5 mln PLN a w 2017 do 10,9 mln PLN.
Do największych Klientów OKTAWAVE należą: Audioteka, Digital Avenue, Jupol-Car (Avis), Edipresse S.A., Pracuj.pl, TUI czy X-Trade Brokers.

K2 Media Agencja, która rozpoczęła swoją działalność w 2013 jako dom mediowy, oferuje dziś szeroki zakres usług, które pozwalają zaspokoić potrzeby klientów zarówno w zakresie budowy wizerunku i tworzenia marek, jak i realizacji celów sprzedażowych. Agencja jest w stanie zarządzić całym procesem komunikacji marketingowej online od analizy danych sprzedażowych i zachowań konsumentów, przez opracowanie pomysłu na strategię działań, stworzenie stosownej kreacji, aż po wybór najlepszych miejsc dystrybucji komunikatów reklamowych. Centralne miejsce w strukturze K2 Media zajmują działy strategii, analityki i business intelligence, dla których jednym z głównych zadań jest analiza danych ze wszystkich możliwych źródeł i zasobów klienta i przełożenie ich na rekomendacje biznesowe. Część klientów K2 Media zainteresowana jest kompleksową obsługą obejmującą wiele zadań i usług, część oczekuje rekomendacji wyłączanie w obszarach specjalistycznych takich jak np: zarządzanie danymi, SEO, social media, analityka webowa, content marketing, tworzenie kreacji reklamowej, działania SEM, zakup programatyczny, czy zakup TV. K2 Media jest jedyną firmą na rynku, która poza pełną ofertą w zakresie planowania mediów, posiada własne rozwiązania technologiczne do prowadzenia kampanii afiliacyjnych, e-mail marketingu, projektów badawczych, w tym szeroko pojętej ekonometrii (własne narzędzie do modelowania atrybucyjnego), a także analityki w obszarze big data (własne rozwiązania typu data management platform).
Do grona Klientów firmy należą m.in.: Carrefour, Sephora, H&M, Nutricia, NUTROPHARMA. Zatrudnia obecnie ponad 50 osób.

K2 Search odpowiada za realizację kampanii SEM/SEO, programmatic oraz prowadzi zaawansowane projekty analityczne. Firma realizuje projekty związane z szeroko rozumianym marketingiem w wyszukiwarkach.
Do grona Klientów firmy należą: Janssen-Cilag Polska, Orbico Beauty (marki Azzaro, Mugler, Clarins), OCHNIK, Pracuj.pl, Ultimo. Zatrudnia obecnie 20 osób.