Grupa K2 Holding od 22 lat konsekwentnie buduje pozycję partnera największych polskich oraz zagranicznych organizacji we wszystkich aspektach ich transformacji cyfrowej i aktywności online.
Struktura Grupy K2 Holding (plik * .png)
Agencja K2, działająca pod marką K2 Create jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i
docenianych agencji interaktywnych w Polsce. Tworzy komunikację, która daje markom wyrazisty
wizerunek i pozwala im sprawnie działać w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.
Spółka zatrudnia blisko blisko 50 osób.
W portfelu klientów Agencji znajdują się takie marki jak Carrefour, Warta, CD Projekt,
Samsung, Netlix czy Brown Forman. Z początkiem sierpnia 2020 r. zakończony został proces
wyodrębnienia i przeniesienia z Agencji K2 do spółki FABRITY zorganizowanej części
przedsiębiorstwa K2 Digital Products, której usługi polegają na projektowaniu interfejsów,
bieżącej obsłudze serwisów internetowych oraz prac konsultingowych w zakresie funkcjonowania
rozwiązań informatycznych.
Z początkiem marca 2021 r. sfinalizowany został również proces wyodrębnienia z Agencji
K2 działalności związanej z tworzeniem chatbotów i przeniesienia jej do nowoutworzonej
spółki K2Bots.AI Sp. z o.o.
K2 Create
FABRITY zapewnia kompleksowe wsparcie w zakresie tworzenia oprogramowania dla
biznesu, doradztwa i realizacji projektów informatycznych.
Firma tworzy i wdraża dedykowane rozwiązania informatyczne, które obok najwyższej jakości
technologii i funkcjonalności, charakteryzuje dbałość o doświadczenia użytkowników.
Specjalizacja firmy koncentruje się wokół tworzenia rozwiązań wpierających zarządzanie
procesami biznesowymi, zarządzanie zawartością i obiegiem dokumentów,
budową korporacyjnych aplikacji mobilnych oraz rozwiązań Business Intelligence.
Zatrudnia blisko 90 osób. W portfelu Klientów znajdują się znane duże marki z branży
finansowej, przemysłu, sektora farmaceutycznego, telekomunikacyjnego i publicznego.
www.fabrity.pl
OKTAWAVE to pierwsza i największa polska platforma publicznej chmury obliczeniowej,
utworzona w 2012 roku. Firma
tworzy otwartą technologię chmurową oraz wspiera firmy w transformacji cyfrowej, realizacji
strategii multicloud, migracji
i zarządzaniu chmurą obliczeniową. Udostępnia własną certyfikowaną infrastrukturę chmurową,
która otrzymała status VMware
Cloud Verified. Pomaga także skorzystać z rozwiązań dostawców globalnych, takich jak AWS,
Azure, Google Cloud.
Operuje z trzech centrów danych zlokalizowanych w Polsce.
OKTAWAVE zatrudnia obecnie ponad 70 osób. Do największych Klientów OKTAWAVE należą: TUI
Poland, Grupa Pracuj i Edipresse.
www.oktawave.com/pl
K2 Precise to spółka specjalizująca się w kampaniach digitalowych. Świadczy szereg
specjalistycznych usług – Social,
Programmatic, Performance, SEO/SEM, Business Intelligence, Analityka. Łączy działania
klientów w jeden ekosystem zarządzania
danymi, optymalizując je w celu osiągnięcia efektu – najczęściej sprzedaży. Od kilku lat
rozwijane są usługi planowania TV,
która optymalizowana jest w unikalny sposób, koncentrując się na precyzyjnym dotarciu w
synergii z Digitalem.
K2 Precise świadczy zaawansowane usługi analityczne i mediowe dla takich firm jak Carrefour,
Nutropharma, Provident,
Grupa Pracuj.pl, Orbico Beauty czy Glosel (TaniaKsiazka.pl). Zespół firmy liczy blisko 80
osób.
www.k2precise.pl
PerfectBot (dawne
K2Bots.AI) pomaga dostosować obsługę klienta do gwałtownego wzrostu sprzedaży online.
Prawidłowo obsługuje 200 najczęstszych problemów klientów.
Konwersacyjna sztuczna
inteligencja, na której opiera się PerfectBot, to efekt 4 lat doświadczeń zespołu K2Bots we wdrażaniu
chatbotów i zautomatyzowania 2 milionów rozmów dla m.in. takich firm jak IKEA czy
LPP.
PerfectBot potrafi odpowiadać na 200 najpopularniejszych problemów klientów sklepów
internetowych związanych m.in. z zamówieniami, zwrotami czy reklamacjami. Działa w
połączeniu z LiveChat.com lub Genesys Cloud, dwoma wiodącymi rozwiązaniami wspierającymi
obsługę klienta, w których monitorowane są rozmowy i podejmowane eskalacje. Wyróżnia się
wysoką skutecznością udzielania prawidłowych odpowiedzi.
PerfectBot pomaga dostosować
obsługę klienta do gwałtownego wzrostu sprzedaży online - tak jak w LPP, gdzie PerfectBot
działa jako pierwszy kanał kontaktu, rozwiązując prawidłowo 70 proc. spraw, bez angażowania
człowieka.
Uruchomienie rozwiązania PerfectBot to element nowej strategii Grupy K2, która zakłada
przyśpieszenie rozwoju działalności poświęconej konwersacyjnej sztucznej inteligencji. Na
początku marca cała działalność związana z chatbotami została wydzielona do nowopowstałej
spółki K2Bots.AI Sp. z o.o., w której w której obok K2 Holding S.A. współudziałowcami są
czterej założyciele i kierownictwo spółki www.PerfectBot.ai