Grupa K2

Grupa K2 Internet od 21 lat konsekwentnie buduje pozycję partnera największych polskich oraz zagranicznych organizacji we wszystkich aspektach ich transformacji cyfrowej i aktywności online.

Struktura Grupy K2 Internet (plik * .jpg)

Agencja K2 jest jedną z największych agencji interaktywnych w Polsce. Zatrudnia prawie 150 osób i jest w fazie stabilnego organicznego wzrostu. Tworzy kampanie zintegrowane, które angażują odbiorcę we wszystkich mediach. Wdraża projekty, gdzie Internet, Mobile czy Social to serce działań marketingowych. Jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych i utytułowanych firm branży interaktywnej komunikacji w Polsce.
Już od 21 lat zmienia nowe pomysły i technologie w konkretne rezultaty biznesowe dla swoich Klientów, wśród których są takie mark i jak Carrefour, IKEA, PKO Bank Polski, Volkswagen, PKN ORLEN, PGE, czy Grupa Żywiec.

K2Bots.AI jest specjalistyczną firmą pomagającą korporacjom rozwijać usługi oparte o sztuczną inteligencję i interfejsy konwersacyjne – głosowe i tekstowe. Zadaniem K2Bots.AI jest tworzenie chatbotów, które są efektywnymi pracownikami, a nie tylko technologicznymi gadżetami. Tworzone w K2Bots.AI chatboty mogą być wykorzystywane do wsparcia sprzedaży, obsługi klienta, rekrutacji, marketingu, organizacji konkursów, pomocy pracownikom i automatyzacji wielu innych procesów – od bankowości elektronicznej po rezerwację miejsc parkingowych. K2Bots.AI tworzą specjaliści, od kilku lat ewangelizujący tematykę wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie. Ich dziełem jest pierwszy przekrojowy raport o kondycji rodzimych chatbotów “Polskie chatboty 2018”. Zespół ma już na swoim koncie kilka z najciekawszych wdrożeń chatbotowych w Polsce m.in. dla Warty, czy Desperadosa oraz projekt Parkingbot.
K2Bots.AI jest jedną z pierwszych firm w Polsce oferującą tworzenie aplikacji (tzw. Actions) na polskojęzycznego Asystenta Google, przy wykorzystaniu wspierającej go technologii przetwarzania języka naturalnego – DialogFlow. Pierwszym produktem w tym obszarze jest asystent głosowy stworzony dla sieci PLAY, który w sposób automatyczny odpowiada na najpopularniejsze pytania zadawane przez jej klientów.







OKTAWAVE jest firmą sektora nowych technologii działającą na rynku usług hostingowych oraz przetwarzania danych w chmurze obliczeniowej. Zatrudnia obecnie 60 osób. Dostarcza rozwiązania w zakresie skalowalnych instancji serwerowych, obiektowego storage’u, baz danych, a także aplikacji uruchamianych jako usługi. Autorskie rozwiązania OKTAWAVE dają firmie przewagę konkurencyjną oraz silną pozycję na rynku cloud computingu w Polsce.
Do największych Klientów OKTAWAVE należą: TUI Poland, Grupa Pracuj, Edipresse. 

K2 Search odpowiada za realizację kampanii SEM/SEO, programmatic oraz prowadzi zaawansowane projekty analityczne. Firma realizuje projekty związane z szerokorozumianym marketingiem w wyszukiwarkach. Do grona Klientów firmy należą: Canpol, Orbico Beauty (marki Azzaro, Mugler, Clarins), OCHNIK, Pracuj.pl, Ultimo.

FABRITY zapewnia kompleksowe wsparcie w zakresie tworzenia oprogramowania dla biznesu, doradztwa i realizacji projektów informatycznych. Zatrudnia ponad 80 osób. Firma tworzy i wdraża dedykowane rozwiązania informatyczne, które obok najwyższej jakości technologii i funkcjonalności, charakteryzuje dbałość o doświadczenia użytkowników. Firma koncentruje się na tworzeniu rozwiązań wpierających zarządzanie procesami biznesowy- mi, zarządzanie zawartością i obiegiem dokumentów, budowie korporacyjnych aplikacji mobilnych oraz rozwiązań Business Intelligence.
W portfelu Klientów znajdują się znani Klienci z branży finansowej, przemysłu, sektora farmaceutycznego, telekomunikacyjnego, publicznego itp.

K2 Precise rozpoczęła działalność w marcu 2019 roku. Stawia na rozwój precyzyjnego marketingu, w którym centralną rolę odgrywają kampanie programatyczne, analityka oraz business intelligence. Nasi specjaliści optymalizują ruch na stronach klientów oraz pomagają im łączyć pochodzącą z różnych źródeł wiedzę o zachowaniach konsumentów np. z www, CRM-ów, czy kampanii online. Wnioski z ich szczegółowej analizy pozwalają na planowanie kampanii mediowych szytych na miarę, uwzględniających specyfikę różnych segmentów konsumenckich. Podnoszą też innowacyjność pozostałych usług firmy np. performance marketingu czy projektów TV i multiscreen. K2 Precise świadczy zaawansowane usługi analityczne i mediowe dla takich firm jak Danone, Nutricia, Carrefour, Pracuj czy Play. Zespół firmy liczy 70 osób.