Grupa K2

     Grupa K2 Internet od 20 lat konsekwentnie buduje pozycję partnera największych polskich oraz zagranicznych organizacji we wszystkich aspektach ich transformacji cyfrowej i aktywności online.

Struktura Grupy K2 Internet (plik * .jpg)

Agencja K2 jest jedną z największych agencji interaktywnych w Polsce. Zatrudnia prawie 150 osób i jest w fazie stabilnego organicznego wzrostu. Tworzy kampanie zintegrowane, które angażują odbiorcę we wszystkich mediach. Wdraża projekty, gdzie Internet, Mobile czy Social to serce działań marketingowych. Jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych i utytułowanych firm branży interaktywnej komunikacji w Polsce.
Już od 21 lat zmienia nowe pomysły i technologie w konkretne rezultaty biznesowe dla swoich Klientów, wśród których są takie marki jak Carrefour, IKEA, PKO Bank Polski, Volkswagen, PKN ORLEN, PGE, czy Grupa Żywiec.

OKTAWAVE jest firmą sektora nowych technologii działającą na rynku usług hostingowych oraz przetwarzania danych w chmurze obliczeniowej. Zatrudnia obecnie 60 osób. Dostarcza rozwiązania w zakresie skalowalnych instancji serwerowych, obiektowego storage’u, baz danych, a także aplikacji uruchamianych jako usługi. Autorskie rozwiązania OKTAWAVE dają firmie przewagę konkurencyjną oraz silną pozycję na rynku cloud computingu w Polsce.
Do największych Klientów OKTAWAVE należą: TUI Poland, Grupa Pracuj, Edipresse.

K2 Search odpowiada za realizację kampanii SEM/SEO, programmatic oraz prowadzi zaawansowane projekty analityczne. Firma realizuje projekty związane z szerokorozumianym marketingiem w wyszukiwarkach. Do grona Klientów firmy należą: Canpol, Orbico Beauty (marki Azzaro, Mugler, Clarins), OCHNIK, Pracuj.pl, Ultimo.

FABRITY zapewnia kompleksowe wsparcie w zakresie tworzenia oprogramowania dla biznesu, doradztwa i realizacji projektów informatycznych. Zatrudnia ponad 80 osób. Firma tworzy i wdraża dedykowane rozwiązania informatyczne, które obok najwyższej jakości technologii i funkcjonalności, charakteryzuje dbałość o doświadczenia użytkowników. Firma koncentruje się na tworzeniu rozwiązań wpierających zarządzanie procesami biznesowy- mi, zarządzanie zawartością i obiegiem dokumentów, budowie korporacyjnych aplikacji mobilnych oraz rozwiązań Business Intelligence.
W portfelu Klientów znajdują się znani Klienci z branży finansowej, przemysłu, sektora farmaceutycznego, telekomunikacyjnego, publicznego itp.

K2 Precise rozpoczęła działalność w marcu 2019 roku. Stawia na rozwój precyzyjnego marketingu, w którym centralną rolę odgrywają kampanie programatyczne, analityka oraz business intelligence. Nasi specjaliści optymalizują ruch na stronach klientów oraz pomagają im łączyć pochodzącą z różnych źródeł wiedzę o zachowaniach konsumentów np. z www, CRM-ów, czy kampanii online. Wnioski z ich szczegółowej analizy pozwalają na planowanie kampanii mediowych szytych na miarę, uwzględniających specyfikę różnych segmentów konsumenckich. Podnoszą też innowacyjność pozostałych usług firmy np. performance marketingu czy projektów TV i multiscreen. K2 Precise świadczy zaawansowane usługi analityczne i mediowe dla takich firm jak Danone, Nutricia, Carrefour, Pracuj czy Play. Zespół firmy liczy 70 osób.