Kluczowi pracownicy

  • Michał Rutkowski

    Członek Zarządu Agencja K2 Sp. z o.o.

    Z branżą marketingową związany jest od ponad 20 lat. Przez ponad 15 lat pracował w grupie agencji marketingowych DDB, między innymi jako dyrektor strategiczny i dyrektor zarządzający agencji digitalowej Tribal DDB. Ostatnie 4 lata spędził w Agorze, gdzie odpowiadał za strategię i działania marketingowe B2B i B2C dla portalu Gazeta.pl. Wcześniej był zastępcą dyrektora generalnego Grupy naTemat. Współtworzył wiele wybitnych kampanii reklamowych. Jest jednym z architektów „Ostatniego Twojego Weekendu”, najbardziej nagradzanej realizacji w historii polskiej reklamy. Michał realizował projekty m.in. dla McDonald’s, Unilevera, Brown Forman, BNP Paribas, Mastercard, PKO BP, Allegro, Kompanii Piwowarskiej, Canal+, Storytel, Next Film i Johnson&Johnson. Jest wykładowcą Szkoły Strategii Marki organizowanej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz laureatem, jurorem i prelegentem wielu konkursów i konferencji branżowych, m.in. Effie, Innovation, KTR, MIXX Awards, Cannes Lions, Epica, Golden Drum, Forum IAB, WAN-IFRA, INMA i Contagious.

    Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

  • Tomasz Burczyński

    Prezes Zarządu FABRITY Sp. z o.o.

    Z K2 związany od roku 2003 roku. Obecnie obejmuje stanowisko Prezesa Zarządu Fabrity K2 (spółki zależnej K2 Holding S.A.)
    Posiada doświadczenie w pracy jako analityk biznesowy, konsultant i kierownik projektu. Przez kilka lat pracował jako Account Director, rozwijając współpracę z kilkoma kluczowymi klientami Grupy K2. Zaangażowany w wiele projektów informatycznych realizowanych dla dużych polskich i międzynarodowych firm. Pasjonat informatyki i nowych technologii.

    Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie ukończył studia na kierunku Metody Ilościowe i Systemy Informatyczne.

     

  • Rafał Graboś

    Wiceprezes Zarządu FABRITY Sp. z o.o.

    Z K2 związany od 2006 roku, rozpoczynał od stanowiska analityka biznesowego w projektach IT dla dużych klientów z branży finansowej i farmaceutycznej, obejmując wkrótce funkcję kierownika analiz i testów nowo zbudowanego przez niego zespołu. W tym czasie realizował lub nadzorował kilka krytycznie biznesowych systemów klasy BPMS dla takich klientów jak Getin Bank, Toyota Bank Polska, Sanofi-Aventis czy Polpharma.

    Od 2010 r. sukcesywnie obejmował role z obszaru zarządzania projektami IT, nierzadko łącząc je z funkcjami analitycznymi, począwszy od roli kierownika projektu, portfela projektów a skończywszy na stanowisku dyrektora zbudowanego przez niego zespołu Client Service, odpowiedzialnego za współpracę i rozwój klientów Fabrity. Dodatkowo, w tym okresie wspierał działania zespołu New Business od strony koncepcyjnej i rozwiązaniowej.

    Od 2020 r. pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu Fabrity odpowiedzialnego za utrzymanie i rozwój biznesu u aktualnych klientów Fabrity, realizację planów sprzedaży i rentowności oraz doradztwo strategiczne w obszarze zarządzania portfelem projektów w podległym mu zespole Account Managerów/Directorów.

    Absolwent Universität Leipzig ze stopniem doktorskim Wydziału Informatyki i Matematyki na kierunku Sztuczna Inteligencja, autor kilku publikacji naukowych, visiting reasearcher na Université de Toulouse, wykładowca WAT. Miłośnik jazzu i sportów walki.

     

  • Łukasz Lewandowski

    Prezes Zarządu K2Bots.AI

    Przez wiele lat był dopowiedzialny za zarządzanie agencją interaktywną K2. Współautor sukcesów agencji w latach 2003-2015: wzrostu x5, 120 nagród, miana najlepszej agencji interaktywnej w Polsce wg IAB i Brief. Od 2013 do 2019 wiceprezes Grupy K2 odpowiedzialny za nadzór nad FABRITY oraz rozwój nowych przedsięwzięć technologicznych. Aktualnie jako CEO i co-founder wspólnie z partnerami kieruje spółką K2Bots.AI rozwijającą rozwiązanie PerfectBot dedykowane do automatyzacji obsługi klienta w branży Ecommerce przy pomocy sztucznej inteligencji.Pasjonat windsurfingu, szosy, boksu, kotów i dwóch synów.

    Absolwent Szkoły Głównej Handlowej.

  • Artur Kończyński

    Wiceprezes Zarządu K2Bots.AI

    Z K2 związany od 2009 roku. Rozpoczynał od prowadzenia dużych projektów technologicznych w ramach Działu Usług IT. Od 2011 roku pełnił rolę Account Directora zarządzając zespołem kierowników projektów, analityków oraz produkcją IT pracując dla takich klientów jak Energa, Microsoft, Trigon, Audioteka. Od połowy 2012 roku w Agencji K2 odpowiedzialny był za rozwój biznesu w obszarze projektów portalowych i integracyjnych, zbudowanie zespołu analityków systemowych i analityków danych oraz współpracę z partnerami technologicznymi. Od 2015 roku jako Dyrektor Współzarządzający w Agencji koordynował działy IT, User Experience, Strategii Technologicznej oraz Outsourcingu IT, odpowiadając za połączenie użytecznego designu z kreatywną technologią i najwyższą jakością produkcji.

    Aktualnie jako Wiceprezes Zarządu K2Bots.AI i współzałożyciel kieruje spółką K2Bots.AI rozwijającą rozwiązanie PerfectBot dedykowane do automatyzacji obsługi klienta w branży Ecommerce przy pomocy sztucznej inteligencji.

    Komercyjnie cyfrowe produkty zaczął tworzyć w 2001 roku zaczynając od stworzenia autorskiego systemu CMS. Po ukończeniu Teleinformatyki na Politechnice Warszawskiej projektował i prototypował usługi w ramach działu R&D Telekomunikacji Polskiej, tworząc na zlecenie France Telecom wizje interaktywnych doświadczeń zakupowych czy inteligentnego domu. W efekcie jako Program Manager zarządzał wielomilionowym portfelem międzynarodowych projektów badawczych.

    Doświadczony w wykorzystaniu zarówno klasycznych jak i zwinnych metodyk w prowadzeniu projektów. Certyfikowany Project Manager oraz Product Owner. Zwolennik podejścia lean i ciągłych iteracji w tworzeniu cyfrowych produktów, usług i biznesów. Łączy praktyczne doświadczenie biznesowe z wiedzą technologiczną.

    Absolwent Politechniki Warszawskiej i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

  • Mikołaj Machowczyk

    Wiceprezes Zarządu K2Bots.AI

    Posiada 25-letnie doświadczenie w IT oraz tworzeniu i wdrażaniu cyfrowych produktów i usług. Silnie łączy podejście technologiczne (ponad 10 lat w rolach inżyniera i lidera zespołów tworzących oprogramowanie) ze zrozumieniem budowania biznesu opartego o cyfrowe rozwiązania (ponad 10 lat doradztwa i sprzedaży).

    Od 2011 roku związany z K2, gdzie w ramach Agencji K2 prowadził zespół współtworzący i doradzający przy strategicznych usługach cyfrowych klientów tj. PKN ORLEN, PZU, PKO BP, IKEA, Carrefour, Bank Pekao, Warta Ubezpieczenia, Leroy Merlin, Getin Bank, Heineken i P&G. Entuzjasta rozwiązań chmurowych i AI, zarówno na poziomie wejścia w kod, jak i zbudowania z ich wykorzystaniem oferty i przychodowego biznesu.

    Aktualnie jako CTO i co-founder wspólnie z partnerami kieruje spółką K2Bots.AI rozwijającą rozwiązanie PerfectBot dedykowane do automatyzacji obsługi klienta w branży Ecommerce przy pomocy sztucznej inteligencji. Odpowiada za techniczną wizję biznesu oraz zaplecze IT wymagane do bieżącego utrzymania i przyszłego rozwoju świadczonych usług.

    Absolwent Inżynierii Oprogramowania Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej.

  • Mariusz Tomczak

    Dyrektor Finansowy w K2 Holding S.A.

    Stypendysta projektów naukowych i stażów we Francji.

    W K2 Holding S.A. od 2011 r. Biegły Rewident posiadający wieloletnie doświadczenie w audycie, doradztwie oraz w badaniu sprawozdań finansowych polskich filii międzynarodowych koncernów, jak również w pracy na stanowiskach kierowniczych w działach księgowych takich podmiotów.
    Doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi w firmach Mazars, Moor Stephens, Castorama oraz grupie Veolia.

    Absolwent AE we Wrocławiu.

     

  • Katarzyna Jarema

    Dyrektor HR w K2 Holding S.A.

    Do Grupy K2 dołączyła w 2021 roku. Swoje doświadczenia zawodowe zdobywała pracując głównie w branżach nowych technologii i mediów. Od początku swojej drogi zawodowej związana z obszarem HR, początkowo po stronie konsultingowej, później po stronie klienta odpowiadała m.in. za koordynację projektu wdrożenia standardów sprzedaży i obsługi klienta w Suzuki Motor Poland. W latach 2007 – 2016 związana z Grupą Cyfrowy Polsat, gdzie odpowiadała za budowanie oraz rozwój obszaru rekrutacji i szkoleń w latach bardzo dynamicznego rozwoju grupy. W ostatnim okresie współpracy z Cyfrowym Polsatem odpowiadała także za obszar kadr i płac. W latach 2016 – 2021 związana z Netią i odpowiedzialna za obszar rekrutacji, rozwoju oraz komunikacji wewnętrznej. Przez ostatnie lata w roli Dyrektora ds. Zasobów Ludzkich odpowiadała za całość procesów HR.

    Absolwentka psychologii na Uniwersytecie SWPS i studiów podyplomowych w zakresie coachingu oraz szkoleń.

  • Maja Biniewicz

    Członek Zarządu K2 Precise S.A.

    Ekspertka digital media, z branżą związana od 2005 roku. Przez 7 lat pracy w Starcom (Publicis Groupe) zajmowała się rozwijaniem klientów w obszarze marketingu internetowego. Była pierwszą liderką programatycznego trading desk Publicis Groupe, Audience on Demand. Doświadczenie w prowadzeniu spółek digital media zdobywała m.in. jako COO Socialformance (Grupa Dentsu). W ZPR Media jako Dyrektor Strategiczny zajmowała się rozwojem oferty content marketingowej grupy. W latach 2016-17 szefowa Grupy Roboczej „content marketing” w ramach IAB Polska. W Grupie MullenLowe, jako Chief Digital Officer nadzorowała zespoły digital w agencji reklamowej i domu mediowym. Z K2 związana w latach 2013-15 i obecnie od 2019 roku. Pełniła funkcję szefowej zespołu strategii K2 Media, a w późniejszym okresie nadzworowała zespoły precision marketingu i client service w K2 Precise. Obecnie lideruje obszary business development oraz eCommerce.

    Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

  • Katarzyna Wiśniewska

    Członek Zarządu K2 Precise S.A.

    Z K2 związana jest od 9 lat i należy do grona ścisłego kierownictwa firmy. W tym okresie jako dyrektor ds. rozwoju Grupy K2 kierowała działem nowego biznesu, odpowiadała za plany sprzedażowe agencji i miała istotny wpływ na pozyskanie takich dużych klientów i uznanych marek jak: Grupa PZU, PKO BP, PKO SA, Heineken czy L'Oreal. Od początku 2014 roku objęła stanowiska dyrektora współzarządzającego K2 Precise i jest odpowiedzialna za organizację agencji, sprzedaż i rozwój relacji ze stałymi klientami.

    Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

  • Maciej Kuźniar

    Wiceprezes Zarządu Oktawave S.A.

    W K2 Holding S.A. od 2003. Od początku odpowiadał za rozwój i utrzymanie infrastruktury IT na potrzeby klientów Agencji. Od 2007 roku od podstaw tworzył oraz odpowiadał za operacyjny i biznesowy sukces działu zajmujący się hostingiem zaawansowanych systemów informatycznych dla kluczowych klientów K2, m. in. Nokia, Coca-Cola ,pracuj.pl, Alliaz, Aviva a także klientów zewnętrznych m. in TUI, T-Mobile, travelplanet.pl, SkyCash. Autor koncepcji technologicznie wspierających rozwój startupów oraz rozwiązań architektonicznych gwarantujących wysoką dostępność i rygorystyczne umowy serwisowe dla systemów IT. Pasjonat technologii związanych z przetwarzaniem i przechowywaniem danych.
    Pomysłodawca a także główny architekt komercyjnej chmury obliczeniowej „Oktawave”. Obecnie również Wiceprezes Zarządu Oktawave Sp. z o.o.

    Absolwent Informatyki na wydziale Elektrotechniki Politechniki Rzeszowskiej o specjalności Systemy i sieci komputerowe.