Struktura Grupy
Grupa K2 składa się z 2 segmentów sprawozdawczych, 5 jednostek biznesowych.
Grupa
Software
- Fabrity Sp. z o.o.
- + K2 Digital Products
- 80% K2 Holding S.A.
- 20% kierownictwo Fabrity Sp. z o.o.
Marketing
- K2 Precise S.A.
-
K2 Create
(Agencja K2 Sp. z o.o.)
- 100% K2 Holding S.A.
Chatbot
-
PerfectBot
Sp. z o.o. *
- 50% K2 Holding S.A.
- 34,9% Założyciele
- 15,1% Fundusze VC
* Wspólne ustalenia umowne (konsolidacja metodą praw własności)
FABRITY zapewnia kompleksowe wsparcie w zakresie tworzenia oprogramowania dla biznesu, doradztwa i realizacji projektów informatycznych. Firma tworzy i wdraża dedykowane rozwiązania informatyczne, które obok najwyższej jakości technologii i funkcjonalności, charakteryzuje dbałość o doświadczenia użytkowników. Specjalizacja firmy koncentruje się wokół tworzenia rozwiązań wpierających zarządzanie procesami biznesowymi, zarządzanie zawartością i obiegiem dokumentów, budową korporacyjnych aplikacji mobilnych oraz rozwiązań Business Intelligence.
W portfelu klientów znajdują się znane duże marki z branży finansowej, przemysłu, sektora farmaceutycznego, telekomunikacyjnego, publicznego itp. Do klientów segmentu należą m.in. PKO Bank Polski, Pekao TFI, Centrum Nauki Kopernik, unijna agencja FRONTEX.
K2 Digital Products – zorganizowana część FABRITY Sp. z o.o., specjalizująca się w projektowaniu produktów cyfrowych i rozwiązań dla e-commerce. Z początkiem sierpnia 2020 r. K2 Digital Products została przeniesiona z Agencji K2.
K2 Precise to agencja marketingu internetowego specjalizująca się w kampaniach digitalowych, usługach specjalistycznych – od social, programmatic, performance, SEO/SEM, business intelligence po analitykę, kompleksowe wsparcie e-commerce czy usługi planowania TV.
K2 Precise świadczy zaawansowane usługi analityczne i mediowe dla takich firm jak Nutricia, Pracuj.pl, Orbico Beauty czy Glosel (TaniaKsiazka.pl).
Agencja K2, działająca pod marką K2 Create jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i docenianych agencji interaktywnych w Polsce. Tworzy komunikację, która daje markom wyrazisty wizerunek i pozwala im sprawnie działać w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. W portfelu klientów Agencji znajdują się takie marki jak Netflix, Google, Pepsi, Samsung, Carrefour, Brown Forman, UPC czy Warta.
Z początkiem marca 2021 r. sfinalizowany został proces wyodrębnienia z Agencji działalności związanej z tworzeniem chatbotów i przeniesienia jej do nowoutworzonej spółki K2BOTS.AI Sp. z o.o. (aktualnie PerfectBot Sp. z o.o.).
PerfectBot oferuje czatboty drugiej generacji, które rozumieją większość pytań klientów, dzięki czemu realnie odciążają Contact Center. Spółka K2 Bots.AI Sp. z o.o. (aktualnie PerfectBot Sp. z o.o.) została założona w styczniu 2021 roku, a z dniem 1 marca 2021 przeniesiona została do niej z Agencji K2 działalność związana z chatbotami. Obok K2 Holding S.A. współudziałowcami są trzej założyciele (Łukasz Lewandowski, Mikołaj Machowczyk, Maciej Maliszewski) i fundusze Tar Heel Capital Pathfinder oraz KnowledgeHub Starter. Wśród klientów PerfectBot należy wymienić e-sklepy LPP, IKEA, 4F, Diverse, Tatuum, Ryłko, Displate oraz Modivo.
W marcu 2021 roku spółka uruchomiła rozwiązanie PerfectBot do automatyzacji obsługi klienta w retail i e-commerce.