Analityk Webowy/Mediowy.

Miejsce pracy: Warszawa.

Szukamy Analityka Webowego/Mediowego do działu Analityki Digitalowej, który potrafi kreatywnie wykorzystać swoją wiedzę oraz kompetencje z obszaru analizy danych do wspierania kampanii realizowanych dla naszych klientów. Będziesz współpracować z zespołem utalentowanych osób z różnych działów dla dużych, znanych firm oraz będziesz miał/‑a realny wpływ na ich biznes.

Jeśli dobrze się czujesz w pracy z dużymi zbiorami danych, potrafisz je analizować i zgrabnie przełożyć na konkretne wnioski biznesowe, to może być praca, której szukasz.

Jakie będą Twoje podstawowe zadania:

  • optymalizacja współczynnika konwersji oraz wybranych parametrów działań digitalowych,
  • monitoring digitalowych KPI, przebiegu kampanii marketingowych oraz zachowania użytkowników w serwisach internetowych,
  • implementacja kodów śledzących poprzez systemy do zarządzania tagami typu Google Tag Manager; przygotowywanie raportów i dashboardów,
  • formułowanie wniosków i rekomendacji opartych o dane; ocena efektów wdrożonych rekomendacji,
  • formułowanie hipotez i testy A/B,
  • łączenie danych z narzędzi analityki webowej z innymi źródłami danych,
  • przygotowywanie syntetycznych podsumowań w postaci czytelnych dashboardów i zwięzłych prezentacji z insightami, wnioskami i biznesowymi rekomendacjami,
  • praca w środowisku Google Analytics 360 Suite.

Benefity.

Przyjazna i kreatywna atmosfera
Elastyczne godziny pracy
Nadgodziny to wyjątki
Praca z domu, jeśli potrzebujesz
Duża organizacja, ale nie korpo
Praca ze znanymi markami
Wymiana wiedzy i budżet szkoleniowy
Biuro przyjazne psom i dzieciom
Prywatna opieka medyczna
Karta Multisport
Ubezpieczenie na życie
Ekstra urlop za staż

Czego wymagamy:

  • doświadczenia w optymalizacji współczynnika konwersji,
  • silnych kompetencji w obszarze analizy i interpretacji danych, wnioskowania oraz tworzenia rekomendacji,
  • bardzo dobrej znajomości Google Analytics i Google Tag Managera,
  • znajomości narzędzi typu Hotjar/Visual Website Optimizer,
  • rozwiniętych kompetencji interpersonalnych i umiejętności prowadzenia prezentacji,
  • minimum roku doświadczenia w podobnej roli,
  • znajomość JavaScript, HTML.

Co będzie dodatkowym atutem:

  • doświadczenie w realizacji testów A/B,
  • znajomość R lub Python połączona z doświadczeniem modelowaniu danych,
  • znajomość Adobe Analytics,
  • znajomość SQLa,
  • doświadczenie w pracy z narzędziami Marketing Automation.