Community manager

Miejsce pracy: Warszawa/zdalnie.

Czy chcesz być częścią teamu tworzącego komunikację dla jednego z największych brandów w branży rozrywkowej, wykorzystując w tym Twoje doświadczenie w Social Media? Czy chcesz brać udział w tworzeniu projektów wykraczających poza schematy i budować zaangażowaną społeczność? Jeżeli tak, jesteś tą osobą, której szukamy.
 
Jesteśmy jedną z największych agencji marketingowych w Polsce, pracującej dla globalnych klientów w obszarze komunikacji marketingowej. Szukamy Junior Social Media Specialist, który będzie odpowiedzialny za prowadzenie moderacji na kanałach naszego klienta oraz wspieraniu zespołu kreatywnego w procesach twórczych.
 
Czy jesteś…

  • głodny wiedzy w obszarze komunikacji social media i działań kreatywnych?
  • wizjonerem z doświadczeniem prowadzenia komunikacji w social media, podpartym dobrym zrozumieniem marki i kanałów komunikacji?
  • niezależnym twórcą, który ma umiejętność samoorganizacji i motywacji do pracy?

Zakres zadań:

  • prowadzenie moderacji na kanałach brandowych pod opublikowanymi postami (Facebook, Instagram, YouTube, Twitter),
  • zbieranie istotnych insightów z prowadzonej dyskusji użytkowników,
  • wspieranie teamu kreatywnego,
  • wspieranie zespołu kreatywnego w raportach sentymentu z konwersacji. 

Co oferujemy:

  • pracę z międzynarodowym klientem,
  • praca oparta na wzajemnym zaufaniu, kulturze feedbacku i pozytywnej, inspirującej atmosferze,
  • praca w modelu hybrydowym (HO+office)
  • Umowa o pracę- praca na niepełny etat (60%) -w tym dostępność w dni robocze oraz weekendy

Benefity.

Przyjazna i kreatywna atmosfera
Elastyczne godziny pracy
Nadgodziny to wyjątki
Praca z domu, jeśli potrzebujesz
Duża organizacja, ale nie korpo
Praca ze znanymi markami
Wymiana wiedzy i budżet szkoleniowy
Biuro przyjazne psom i dzieciom
Prywatna opieka medyczna
Karta Multisport
Ubezpieczenie na życie
Ekstra urlop za staż

Kwalifikacje:

  • doświadczenie minimum 2 lata w pracy z kanałami social media, doświadczenie w branży rozrywkowej na plus,
  • wiedza w zakresie bieżących trendów w social media i zaangażowanie w rozwijaniu tego obszaru wiadomości,
  • umiejętności interpersonalne- zwłaszcza w kontekście pracy w grupie,
  • podstawowe doświadczenie w copywritingu, lekkie pióro na plus,
  • język angielski biegły w mowie i piśmie. 

Dowiedz się więcej o K2 Create.